تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 26 آبانماه 1389  

 

در اینترنت زنان راحت‌تر از مردان فریب می‌خورند

 
 

نظرسنجی جدیدی که توسط سازمان غیرانتفاعی Know The Net انجام شده، حاکی از آن است که زنان راحت‌تر از مردان به دام کلاهبردان اینترنتی می‌افتند. 

 
 

ایتنا - نظرسنجی جدیدی که توسط سازمان غیرانتفاعی Know The Net انجام شده، حاکی از آن است که زنان راحت‌تر از مردان به دام کلاهبردان اینترنتی می‌افتند.

هدف از اجرای این پروژه تحقیقاتی که توسط سازمان Know The Net اجرا شده، برجسته نمودن خطراتی است که حملات پیچیده اینترنتی، کاربران، کارکنان و تجار را در فضای سایبر تهدید می‌کند.

به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه ITProPortal، بر اساس آمار موجود گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که حملات اینترنتی حدود یک میلیون و هشتصد هزار شهروند انگلیسی را گرفتار کرده و بیش از دو و نیم میلیارد پوند استرلینگ به اقتصاد این کشور ضربه زده است.

سازمان مزبور که نحوه استفاده امن از اینترنت را به کاربران آموزش می‌دهد، 2000 کاربر را در معرض حملات فیشینگ قرار داد تا واکنش آنها را دریافت و بررسی نماید.

در این تحقیق زنان از هفت آزمون، در شش مورد شکست خوردند. همچنین مشخص شد که زنان 25 تا 34 ساله بیش از دیگر همجنسان خود در معرض فریفته شدن توسط کلاهبرداران اینترنتی قرار دارند.

پیتر وود یک کارشناس امنیتی Know The Net در این خصوص گفت: امروزه مجرمان سایبری در نحوه هدف قرار دادن قربانیان خود به پیشرفت‌هایی دست یافته‌اند. آنها دائماً شیوه‌های تهاجمی خود را بر اساس آنچه که مردم دوست دارند به طور آنلاین ببینند، تغییر می‌دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed