تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 26 آبانماه 1389  

 

در آمریکا تلویزیون هنوز هم نسبت به اینترنت طرفداران بیشتری دارد

 
 

رقابت تلویزیون و پخش برنامه‌ها به صورت آنلاین از اینترنت به نفع تلویزیون ادامه دارد.  

 
 

رقابت تلویزیون و پخش برنامه‌ها به صورت آنلاین از اینترنت به نفع تلویزیون ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلوب اند میل، طبق تحقیقات اخیر مرکز تحقیقاتی «نیلسن» آمریکا بیشتر مردم تمایل دارند برنامه‌ها را از تلویزیون تماشا کنند تا از طریق اینترنت.

769 نفر، بین 18 تا 49 سال، در این تحقیق شرکت داشته اند که حداقل چند برنامه‌ی تلویزیونی و فیلم را از طریق اینترنت تماشا می‌کرده‌اند.

طبق آمار به دست آمده، 84 درصد این افراد گفته‌اند که حتی بعد از استفاده از اینترنت، ساعاتی که صرف تماشای تلویزیون می‌کنند یا ثابت مانده و یا بیشتر شده است.

هم‌چنین 92 درصد از بینندگان هم‌چنان مایل به پرداخت حق‌ اشتراک تلویزیون هستند، در حالی که فقط سه درصد تمایلی به ادامه‌ی این کار ندارند.

نتایج این تحقیق حاکی از آن است که تلویزیون هنوز از نظر فرهنگی در میان مردم دارای اهمیت است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed