تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: شنبه، 8 آبانماه 1389  

 

ارائه شبکه اجتماعی ویژه کِرمْ‌های کتاب

 
 

شرکت پنگوئن می خواهد برای نوجوانانی که از شدت علاقه به مطالعه به کرم کتاب تبدیل شده اند شبکه اجتماعی ویژه ای راه اندازی کند تا به این شکل ابزاری را برای حفظ علاقه این افراد به کتابخوانی عرضه کرده باشد.  

 
 

شرکت پنگوئن می خواهد برای نوجوانانی که از شدت علاقه به مطالعه به کرم کتاب تبدیل شده اند شبکه اجتماعی ویژه ای راه اندازی کند تا به این شکل ابزاری را برای حفظ علاقه این افراد به کتابخوانی عرضه کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با این همه کاربران کتابخوان این سایت نمی توانند از آن به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط استفاده کنند و این شبکه تا 6 ماه دیگر به شبکه اجتماعی تبدیل خواهد شد که تنها به کتاب و کتابخوانی اختصاص خواهد داشت.

به گفته این شرکت شبکه اجتماعی کرمهای کتاب ماهانه 10 تا 15 هزار کاربر را به خود جذب می کند و هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد. این شبکه نفع مالی برای شرکت و فروشگاه بزرگ و آنلاین پنگوئن ندارد اما در بهبود بازار کتاب بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

پنگوئن اعلام کرده هنوز درباره شبکه Spinebreakers به اندازه کافی تبلیغات نکرده و تبلیغات خود را پس از باز ارائه این شبکه طی 6 ماه آینده آغاز خواهد کرد.

بر اساس گزارش تلگراف، به گفته سخنگوی این شرکت در محیط اطراف نوجوانان به اندازه ای عوامل مختل کننده حواس وجود دارد که بتواند عادت مطالعه را برای همیشه از یاد آنها پاک کند. حتی بسیاری از شبکه های اجتماعی کنونی نیز عاملی برای مطالعه نکردن هستند و از این رو امید می رود با ایجاد شبکه اجتماعی با هدف مطالعه، بتوان عادت مطالعه را در عصر دیجیتال حفظ کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed