کتاب «مدیریت پوشش خبری بحران در رسانههای حرفهیی» نوشته دکتر اکبر نصراللهی منتشر شد.
به گزارش ایسنا، این کتاب با شمارگان سههزار نسخه از سوی دفتر مطالعات و توسعه رسانههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 447 صفحه منتشر شده است.
در مقدمه، ناشر کتاب محمدمهدی انصاری - مدیر کل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها - با تأکید بر اینکه برنامهریزی و مدیریت حوزه خبر در تمام رسانههای برجسته و حرفهیی دنیا در شرایط کلی و کاملا متفاوت صورت میپذیرد، آورده است: در شرایط بحران، فعالیتهای خبری و اطلاعرسانی از چنان حساسیتی برخوردار است که همه چیز تعیینکننده میشود و یا ممکن است مخاطرهآمیز شود.
این کتاب در چهار فصل با عنوانهایی چون: چیستی مدیریت بحران، مدیریت رسانهیی بحران، بررسی عملکرد رسانهها در بحرانهای مختلف و نیز مدل مطلوب اداره بحران و پیشنهادهای اجرایی همراه است.