تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 3 آبانماه 1389  

 

فیلتر شدن فیس‌بوک در شرکت‌های آلمانی

 
 

بسیاری از شرکت‌های بزرگ آلمانی به دلیل نگرانی نسبت به جاسوسی صنعتی و سایر نگرانی‌های امنیتی، دسترسی به فیس بوک و سایر سایت‌های شبکه اجتماعی را مسدود می‌کنند.  

 
 

بسیاری از شرکت‌های بزرگ آلمانی به دلیل نگرانی نسبت به جاسوسی صنعتی و سایر نگرانی‌های امنیتی، دسترسی به فیس بوک و سایر سایت‌های شبکه اجتماعی را مسدود می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش هفته‌نامه اقتصادی ویرتس شاوفتس ووشه، بسیاری از شرکت‌هایی که در شاخص Dax-30 blue-chip قرار دارند، استفاده کارمندانشان از چنین سایت‌هایی را در محل کار یک خطر غیرقابل قبول می‌دانند.

به گفته نماینده Commerzbank که دومین بانک بزرگ آلمان است، بسیاری از سایت‌های شبکه اجتماعی به دلیل نگرانی‌های امنیتی، برای بیش‌تر کارمندان این بانک دیگر دسترس‌پذیر نیست.

شرکت سازنده مصالح ساختمانی هایدلبرگ سمنت نیز پس از غیرقانونی اعلام کردن فیس بوک و سایت میکرووبلاگ‌نویسی توییتر به نتایج مشابهی رسید و سازنده خودروی فولکس واگن نیز شبکه‌های اجتماعی مختلف را ممنوع کرده است.

سازنده خودروی پورشه اخیرا دسترسی به فیس بوک را به دلیل نگرانی نسبت به جاسوسی صنعتی محدود کرده و گروه انرژی E.ON و غول گاز صنعتی Linde نیز دسترسی به فیس بوک و سایت اشتراک‌گذاری ویدیویی یوتیوب را در برخی از دفاترشان محدود کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، فراتر از خطر کارمندانی که اسرار تجاری را در چت‌های آنلاین برملا می‌کنند، شرکت‌ها نگرانند چنین سایت‌هایی بتوانند آن‌ها را در معرض ویروس‌های رایانه‌یی قرار بدهند که تنها با کلیک برروی یک لینک در صفحه کاربر چنین سایت‌هایی، منتقل می‌شوند.

بررسی شرکت امنیت آی تی Clearswift نشان می‌دهد که 30 درصد از شرکت‌های آلمانی نگرانند کارمندانشان درصورت دسترسی نامحدود به سایت‌های شبکه اجتماعی، از کار باز بمانند. با این همه گروه بزرگ‌تر 56 درصد نگرانی‌های امنیتی را دلیل اصلی برای محدود کردن چنین سایت‌هایی می‌دانند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed