تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مهرماه 1389  

 

راه‌اندازی خدمات جدید یاهو برای اتصال به سایت‌های رسانه

 
 

یاهو قصد دارد با تقلید از یک استراتژی مورد استفاده فیس بوک و عرضه ویژگی به نام Y Connect، بازدیدکنندگان بیش‌تری را به سوی سایت خود جلب کند.  

 
 

یاهو قصد دارد با تقلید از یک استراتژی مورد استفاده فیس بوک و عرضه ویژگی به نام Y Connect، بازدیدکنندگان بیش‌تری را به سوی سایت خود جلب کند.

به گزارش ایسنا، خدمات جدید این شرکت اینترنتی به ناشران رسانه، طراحان وب و وب‌سایت‌های دیگر امکان می‌دهد عناصر خدمات خود را با یاهو یکپارچه کنند.

این همان شیوه‌ای است که فیس بوک استفاده کرده تا به سایت‌ها امکان دهد لینک‌هایشان را در این شبکه اجتماعی محبوب قرار دهند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، چنین تلاش‌هایی به شرکت‌های اینترنتی امکان می‌دهند فعالیت‌های کاربران در سراسر وب را برای طراحی تبلیغات بهتر برای آنان، ردگیری کنند.

کاربران با استفاده از ویژگی Y Connect می‌توانند تنها با کلیک برروی یک دکمه یاهو، به سیستم دسترسی به سایت‌های رسانه دیگر وارد شوند. سپس فعالیت کاربران در آن سایت رسانه می‌تواند به سادگی با افراد موجود در فهرست تماس‌هایش در یاهو به اشتراک گذاشته شود.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن سرویس جدید یاهو، چنین اتصال‌هایی موجب می‌شوند فعالیت‌های بیش‌تری در سایت‌های یاهو انجام بگیرد و این شرکت می‌تواند بهتر به علایق کاربران پی ببرد و دریابد چه تبلیغاتی موثرتر خواهد بود.

در عوض سایت‌هایی که از Y Connect استفاده می‌کنند، می‌توانند اطلاعات بیش‌تری درباره کاربران از یاهو بگیرند و راحتی ثبت و ورود به وب‌سایتشان را با یک کلیک موس برای آنان فراهم کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed