تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مهرماه 1389  

 

انتشار برنامه‌ی خبری نیویورک تایمز برای آی.پد

 
 

نیویورک تایمز برنامه جدیدی برای رایانه لوحی آی پد اپل رونمایی کرد که فعلا به رایگان عرضه می‌شود اما احتمالا از اوایل سال آینده اشتراکی شدن آن آغاز خواهد شد.  

 
 

نیویورک تایمز برنامه جدیدی برای رایانه لوحی آی پد اپل رونمایی کرد که فعلا به رایگان عرضه می‌شود اما احتمالا از اوایل سال آینده اشتراکی شدن آن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، برنامه "نیویورک تایمز برای آی پد" که در فروشگاه برنامه آنلاین App Store اپل موجود است، جایگزین برنامه قبلی Editors' Choice می‌شود که تنها محتوای منتخب محدودی از این روزنامه را فراهم می‌کرد.

طبق اعلام شرکت تایمز، این ناشر روزنامه پولی کردن برنامه آی پد جدید را هنگام آغاز به‌کارگیری سیستم اشتراک برای دسترسی کامل به NYTimes.com، وب سایت روزنامه نیویورک تایمز در اوایل سال آینده، آغاز می‌کند اما جزییات قیمت آن هنوز تعیین نشده است.

برنامه آی پد جدید شرکت تایمز بیش از 25 بخش محتوا، وبلاگ‌ها، ویدیوها و تصاویر بیش‌تر، اخبار فوری و محتوای دیگر را عرضه می‌کند.

هم‌چنین دارای ویدیوها و عکس‌های یکپارچه شده است که به خوانندگان امکان می‌دهند ویدیوها را در داخل مقاله یا به‌صورت اسلاید شو تمام صفحه مشاهده کنند.

گفتنی است روزنامه‌های آمریکایی درصدد یافتن منابع درآمد جدید و ساخت محصولات اینترنتی در بحبوحه کاهش درآمد تبلیغات مکتوب و تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار رایگان در وب هستند.

طبق اعلام ناشر نیویورک تایمز، برنامه Editors' Choice بیش از 650 هزار بار از زمان عرضه در ماه آوریل، دانلود شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed