تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 26 مهرماه 1389  

 

انتقاد وزیران آلمانی از عملکرد حریم خصوصی فیس‌بوک

 
 

وزیران آلمانی به دنبال انتشار خبر قابل دسترس بودن اطلاعات خصوصی کاربران فیس بوک برای دیگران، از این سایت شبکه اجتماعی برای کوتاهی در رعایت حریم خصوصی انتقاد کردند.  

 
 

وزیران آلمانی به دنبال انتشار خبر قابل دسترس بودن اطلاعات خصوصی کاربران فیس بوک برای دیگران، از این سایت شبکه اجتماعی برای کوتاهی در رعایت حریم خصوصی انتقاد کردند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه، نقص فنی فیس بوک به همه امکان می‌دهد به فهرست تماس‌های مشترکان این سایت شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.

از مشترکان جدید فیس بوک خواسته می‌شود نشانی ای‌میل خود را وارد کنند. با این همه با وارد کردن نشانی ای‌میل یک کاربر فعلی، مشاهده فهرست کامل تماس‌هایش امکان‌پذیر است مگر تا زمانی که وی به یک پرسش امنیتی پاسخ دهد.

طبق گزارش این روزنامه، این مساله باعث می‌شود صدها نام، اطلاعات تماس و اطلاعات شخصی دیگر قابل دسترس شود.

ایلسه آیگنر، وزیر امور مصرف‌کننده آلمان از این شرکت برای مجموعه عملکردهای سوال برانگیز انتقاد و در گفت‌وگو با فرانکفورتر آلگماینه عنوان کرد که این نقص فنی نبود احترام فیس بوک برای حریم خصوصی کاربران اینترنت را نشان می‌دهد.

وزیر دادگستری آلمان نیز از فیس بوک انتقاد و اظهار کرد این سایت در مدیریت اطلاعات شخصی بی‌ملاحظه است.

فیس بوک با حدود 500 میلیون کاربر محبوب‌ترین شبکه اجتماعی جهان است اما با شکایت‌ها درباره حفاظت ضعیف از حریم خصوصی روبه‌روست.

در این بین رندی زوکربرگ، سخنگوی فیس بوک که خواهر مارک زوکربرگ، بنیانگذار و مدیر اجتماعی این شبکه اجتماعی است، در حاشیه نمایشگاه جیتکس 2010 دوبی، حریم خصوصی را نگران اصلی این شرکت شمرده و اظهار کرد که این شبکه اجتماعی کنترل‌های بیش‌تری را برای کاربران در این مورد فراهم خواهد کرد.

حریم خصوصی در آلمان مساله مورد منازعه‌ای است، به طوریکه راه‌اندازی سرویس دید خیابانی گوگل در این کشور به دلیل مخالفت شهروندان آلمانی و عدم تمایل آن‌ها برای نمایش تصاویر محل سکونتشان در این سرویس نقشه، به تاخیر افتاده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed