تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 مهرماه 1389  

 

ممنوعیت دسترسی نیمی از سازمان‌های آمریکایی به شبکه‌های اجتماعی

 
 

نتایج بررسی‌ جدید مرکز Robert Half Technology نشان داد، بخش اعظم سازمان‌ها و شرکت‌های آمریکایی دسترسی کارمندان خود به شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر را ممنوع کرده‌اند.  

 
 

نتایج بررسی‌ جدید مرکز Robert Half Technology نشان داد، بخش اعظم سازمان‌ها و شرکت‌های آمریکایی دسترسی کارمندان خود به شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر را ممنوع کرده‌اند.

به گزارش همكاران سیستم طبق این بررسی، 54 درصد سازمان‌های آمریکایی هم‌اکنون دسترسی کارمندان به شبکه‌های اجتماعی را به طور کامل ممنوع کرده‌اند و 19 درصد آن‌ها فقط به کارمندان خود اجازه می‌دهند که برای انجام فرآیند تجاری و کاری از این پایگاه‌های اینترنتی استفاده کنند.

بر اساس این تحقیق، تنها 10 درصد از شرکت‌ها و سازمان‌های آمریکا به کارمندان خود امکان می‌دهند که با هر هدفی در شبکه‌های اجتماعی حضور یابند و 16 درصد اجازه می‌دهند که کارمندان به صورت محدود برای انجام فعالیت‌های شخصی وارد این سایت‌ها شوند.

در این مطالعه بیش از 1400 مدیر اطلاعاتی سازمان‌های آمریکایی که دست‌کم 100 کارمندان داشتند، حضور یافتند و بر این اساس، نتایج یاد شده مربوط به شرکت‌های کوچک نمی‌شود.

بهبود وضعیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی در محیط کار یکی از مشکلات عمده‌ای است که سازمان‌ها هم‌اکنون با آن مواجه شده‌اند.

امروزه برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به روش‌های محدودسازی دسترسی کارمندان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی آورد‌ه‌اند.

در مقابل، برخی سازمان‌ها بر اساس سلسله‌ مراتب سازمانی سعی می‌کنند که میزان این محدودیت‌ها را در درجه‌های مختلف تغییر دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed