تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 مهرماه 1389  

 

ژاپنی‌ها کمترین دوستان آنلاین را دارند

 
 

هر ژاپنی به طور متوسط تنها ۲۹ دوست در وب سایت های شبکه ای مجازی دارد و این در حالی است که هر کاربر مالزیایی این شبکه ها از ۲۳۳ دوست در شبکه های اجتماعی مجازی برخوردار است. بعد از مالزی که رتبه اول را به خود اختصاص داده، برزیلی ها با ۲۳۱ دوست در رتبه دوم و نروژی ها با ۲۱۷ دوست در رتبه سوم هستند.  

 
 

کاربران اینترنت در ژاپن اگر چه به طور گسترده ای از فضای سایبر استفاده می کنند، اما در کل جهان از کمترین دوستان آنلاین برخوردارند.

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال اسپای، بر اساس تازه ترین مطالعه موسسه TNS،‌ بررسی رفتار آنلاین 50 هزار کاربر اینترنت در 46 کشور جهان باعث شده نتایج جالبی در مورد نحوه تعامل انسان ها در محیط مجازی به دست آید.

هر ژاپنی به طور متوسط تنها 29 دوست در وب سایت های شبکه ای مجازی دارد و این در حالی است که هر کاربر مالزیایی این شبکه ها از 233 دوست در شبکه های اجتماعی مجازی برخوردار است. بعد از مالزی که رتبه اول را به خود اختصاص داده، برزیلی ها با 231 دوست در رتبه دوم و نروژی ها با 217 دوست در رتبه سوم هستند.

پژوهشگران می گویند این نتایج نشانگر تفاوت های فرهنگی کاربران اینترنت هم هست و به عنوان مثال ژاپنی ها اگر چه دوستان اندکی را در محیط مجازی می پذیرند،‌اما با آنها روابط نزدیکی دارند.
همین بررسی نشان می دهد کشورهایی که به تازگی با چنین فناوری هایی آشنا شده اند با سرعت بیشتری آنها را می پذیرند، اما این سرعت در کشورهای توسعه یافته کمتر است. اما در مجموع شکی نیست که شرایط دنیای دیجیتال بر کار و زندگی و نحوه تعامل انسان ها به طور استثنایی تاثیر گذارده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed