تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وب‌سایت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مهرماه 1389  

 

دیلی‌میل؛ برترین وب‌سایت‌ خبری انگلیس

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، دیلی‌میل هم‌چنان جایگاه خود را به‌عنوان پرخواننده‌ترین وب‌سایت خبری آنلاین در انگلیس حفظ کرده است. 

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، دیلی‌میل هم‌چنان جایگاه خود را به‌عنوان پرخواننده‌ترین وب‌سایت خبری آنلاین در انگلیس حفظ کرده است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار اداره ABCe انگلیس از وب‌سایت‌های روزنامه ملی این کشور، دیلی‌میل بالاترین شمار کاربران منحصر را در ماه اوت داشته است.

خوانندگی آنلاین دیلی‌میل با افزایش ماه به ماه 2.99 درصدی کاربران منحصر در ماه اوت، به 45 میلیون و 539 هزار و 202 رسید.

گاردین و تلگراف نیز آمار کاربران ماهانه بالایی داشتند؛ وب سایت Guardian.co.uk با افزایش ماه به ماه 1.09 درصد، شمار خوانندگانش را به 34 میلیون و 967 هزار و 742 نفر افزایش داد و وب سایت Telegraph.co.uk نیز 32 میلیون و 346 هزار و 325 نفر خواننده داشت که نسبت به ماه قبل آن 1.87 درصد افزایش نشان داد.

بر اساس این گزارش، ایندیپندنت نیز با رشد 4.54 درصدی شمار خوانندگان آنلاینش، شاهد بزرگ‌ترین افزایش از ماه ژوییه بود اما Mirror Group شاهد کاهش ماه به ماه 4.12 درصدی در شمار کاربرانش بود.

در این بین ناشر روزنامه "نیوز اینترنشنال" درخواست کرد نتایج وب سایت‌های تایمز و سان منتشر نشود که دلیل آن برقرار شدن سیستم اشتراک آنلاین پولی این روزنامه‌ها از ماه ژوییه است. این سیستم به کاربران اجازه نمی‌دهند بدون اشتراک به سایت دسترسی داشته باشند.

آمار خوانندگی این سایت‌ها به دقت از سوی باقی صنعت رسانه به‌ویژه روزنامه‌های رقیبی که با مشاهده مهاجرت خوانندگان به وب و کاهش تیراژ هم‌چنان در تلاشند مدل کسب و کار مطمئنی را بیابند، بررسی می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed