تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مهرماه 1389  

 

مدیر سابق فیدبرنر، مدیرعامل جدید توییتر شد

 
 

اوان ویلیامز، یکی از بنیانگذاران توییتر از مقام مدیرعاملی این شرکت کناره‌گیری و جای خود را به یک گوگلی سابق داد.  

 
 

اوان ویلیامز، یکی از بنیانگذاران توییتر از مقام مدیرعاملی این شرکت کناره‌گیری و جای خود را به یک گوگلی سابق داد.

به گزارش ایسنا، ویلیامز در وبلاگ این شرکت اعلام کرد که دیک کاستلو، مدیر عملیاتی توییتر، سمت مدیر عامل این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو را عهده دار می شود.

کاستلو که شرکت توزیع محتوای اینترنتی فیدبرنر وی در سال 2007 توسط گوگل خریداری شد از زمانی که سال گذشته به توییتر پیوست، در راس تلاش‌ها برای درآمدزا کردن این سرویس میکرووبلاگ نویسی بوده است.

ویلیامز 38 ساله اعلام کرده که قصد دارد بر روی استراتژی ساخت محصول متمرکز شود. وی در سال 2008 از سوی هیات مدیره توییتر به عنوان مدیرعامل جایگزین جک دورسی شد تا بتواند به شکل موثرتری توییتر را توسعه دهد.

سرویس توییتر که به کاربران امکان می دهد پیام‌های محدود به 140 کاراکتر یا کمتر به همدیگر ارسال کنند از زمان راه‌اندازی شدن در سال 2006 توسط جک دورسی و بیز استون، محبوبیت تصاعدی یافته است.

شمار کارمندان این شرکت از 20 نفر در دو سال قبل اکنون به 300 نفر رسیده و دورسی اکنون رییس هیات مدیره و استون مدیر خلاقیت است.

اقدام توییتر برای دومین تغییر مدیر عامل در تاریخ چهار ساله اش، نشاندهنده افزایش تلاش برای متحول کردن یک پدیده اینترنتی رایگان به یک کسب و کار درآمدزا است که می تواند توجیه کننده ارزش بالایی باشد که سرمایه گذاران به این شرکت بخشیده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed