تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مهرماه 1389  

 

استفاده اسرائیل از فیس‌بوک برای اطلاع‌رسانی در جنگ آینده

 
 

با بالا گرفتن احتمال دست داشتن رژیم صهیونیستی در بحران سایبری ایجاد شده در جهان به سبب فعالیت کرم جاسوسی استاکس نت یک روزنامه عبری امروز اعلام کرد که این رژیم در جنگ آینده برای برقرای ارتباط از شبکه فیس بوک استفاده می کند.  

 
 

خبرگزاری مهر - با بالا گرفتن احتمال دست داشتن رژیم صهیونیستی در بحران سایبری ایجاد شده در جهان به سبب فعالیت کرم جاسوسی استاکس نت یک روزنامه عبری امروز اعلام کرد که این رژیم در جنگ آینده برای برقرای ارتباط از شبکه فیس بوک استفاده می کند.

روزنامه هاآرتض در گزارش خود می نویسد : فرماندهی ارتش اسرائیل در حال طراحی نرم افزاری است که آن را قادر می کند تا در صورت بروز جنگ احتمالی در آینده با تمام اسرائیلی ها در ارتباط باشد.

این نرم افزار به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند تا از طریق فیس بوک با اتباع خود در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را به آنها بدهد.

در همین رابطه سرهنگ "هیلیک صوفر" رئیس بخش جمعیتی وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی وجود چنین نرم افزاری را تایید کرد، اما درباره زمان راه اندازی آن مطلبی را عنوان نکرد.

به گفته این مقام صهیونیست، تل آویو تا کنون از طریق رادیو و تلویزیون برای اطلاع رسانی استفاده می کرد، اما با توجه به آنکه فیس بوک به یکی از مهمترین وسایل ارتباطی تبدیل شده و علاوه بر جوانان، افراد در سنین مختلف نیز از آن استفاده می کنند و از همین رو استفاده از فیس بوک در جنگ آینده برای اطلاع رسانی چندان دور از ذهن نیست.

به نوشته هاآرتض، طرح گشایش صفحه از سوی اسرائیل در فیس بوک با هدف اطلاع رسانی چه در زمان جنگ و چه صلح انجام می شود و حتی مقامات تل آویو قصد دارند از این نرم افزار در زمان روبرو شدن با حملات موشکی نیز استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، مرکز اطلاع رسانی بخش فرماندهی وزارت داخلی رژیم صهیونیستی در زمان صلح در هر ماه به 400 تماس تلفنی و 100 نامه الکترونیکی پاسخ می دهد و مقامات تل آویو امیدوارند که بتوانند بخش زیادی از سئوالات را از طریق فیس بوک پاسخ گویند.

این در حالی است که در تیرماه سال جاری یک نشریه فرانسوی پرونده گسترده‌ای را درباره سایت فیس بوک منتشر کرده که در آن تاکید شده فیس بوک یک سایت اطلاعاتی متعلق به رژیم صهیونیستی است و وظیفه آن استخدام و تجهیز مزدوران و جاسوسان برای این رژیم است.

در آن تاریخ "‪ islam world news‬" اعلام کرد: کمتر از ‪ ۴‬ماه بعد از اینکه مجله حقیقت بین المللی پرده از اسرار پایگاه اینترنتی فیس بوک و وجود دست پنهان صهیونیستها در پشت صحنه آن برداشت، نشریه فرانسوی لو ماگازین دو اسرائیل بر این موضوع تاکید کرد که فیس بوک یک سایت اطلاعاتی متعلق به صهیونیستهاست و وظیفه آن استخدام و تجهیز مزدوران و جاسوسان برای این رژیم است.

بر اساس این گزارش، مجله حقیقت بین ‌المللی همچنین از شرکت فعال گردانندگان فیس بوک در مراسم صهیونیستها که به مناسبت غصب اراضی فلسطینی ها برگزار شده بود، خبر داد.

در ادامه این گزارش آمده است : در پرونده‌ای که مجله" لو مگزین دو" اسرائیل منتشر کرد، اطلاعاتی درباره جدیدترین شیوه های جاسوسی که سازمانهای اطلاعاتی اسراییل و آمریکا از افراد عادی که خود از اهمیت کاری که ( نا آگاهانه برای سرویسهای امنیتی و اطلاعاتی) انجام می ‌دهند، بی ‌خبرند ، نیز وجود دارد.

همچنین این نشریه، به نقل از مقاله مجله اسرائیل یهودی چاپ فرانسه ، اطلاعات سری و مهم زیادی درباره فیس بوک منتشر کرد.

نشریه مذکور این اطلاعات را به نقل از منابع اسرائیلی به دست آورده و آنها را موثق خوانده است، به طوری که حتی موضوع فاش کردن این اطلاعات، مقامات رژیم صهیونیستی و محافل دیپلماتیک آن را آشفته کرد، به گونه ‌ای که سفیر اسرائیل در پاریس این مجله یهودی را به افشای اطلاعاتی متهم نمود که نباید آنها را افشا می‌کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed