تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 مهرماه 1389  

 

ساخت نخستین تلویزیون سه‌بعدی بدون عینک در جهان

 
 

غول الکترونیکی ژاپنی توشیبا اعلام کرد نخستین تلویزیون سه بعدی با نمایشگر کریستال مایع که نیاز به استفاده از عینک ویژه ندارد را عرضه می کند.  

 
 

غول الکترونیکی ژاپنی توشیبا اعلام کرد نخستین تلویزیون سه بعدی با نمایشگر کریستال مایع که نیاز به استفاده از عینک ویژه ندارد را عرضه می کند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام توشیبا، این شرکت مدلهای سری Regza GL1 در دو اندازه 20 و 12 اینچ را از پایان ماه دسامبر در ژاپن عرضه می کند.

بر اساس گزارش داوجونز نیوزوایر، انتظار می رود مدل 12 اینچی حدود120 هزار یوان (هزار و400 دلار) و مدل بیست اینچی برچسب قیمت 240 هزار یوان داشته باشد.

در حال حاضر تلویزیونهایی که دارای قابلیت سه بعدی هستند استفاده از عینک‌های ویژه را ایجاب می کنند که برای مشاهده تصاویر به صورت سه بعدی ضروری هستند.

سازندگان تلویزیون برای رونق بخشیدن به تقاضا برای تلویزیون های جدید و توقف کاهش قیمت به دستگاههای سه بعدی روی آورده اند اما با این چالش کلیدی مواجهند که چگونه گروهی از بینندگان بتوانند بدون عینک و از زوایای مختلف تصاویر سه بعدی را مشاهده کنند.

نمایشگرهای توشیبا از یک فن آوری پردازشگر برای ایجاد تصاویر از هر زاویه‌ای استفاده می کنند.

توشیبا قصد دارد مدلهای تلویزیون صفحه بزرگ تری را عرضه کند که برای مشاهده تصاویر سه بعدی آنها باید از عینک ویژه استفاده کرد.

شرکت شارپ اوایل سال جاری نمایشگر LCD لمسی بدون عینکی را رونمایی کرد که تصاویر را سه بعدی نمایش می‌دهد و برای بکارگیری در تلفن‌های همراه، دوربینهای دیجیتالی و کنسولهای بازی مانند 3DS نینتندو طراحی شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed