تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 11 مهرماه 1389  

 

رشد خوانندگان روزنامه‌های پولی

 
 

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره نظارت بر تیراژ مطبوعات در ایتالیا نشان می‌دهد مخاطبان نشریه‌های پولی رشد کرده‌اند، در حالی که روزنامه‌های رایگان تنزل داشته‌اند. 

 
 

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی اداره نظارت بر تیراژ مطبوعات در ایتالیا نشان می‌دهد مخاطبان نشریه‌های پولی رشد کرده‌اند، در حالی که روزنامه‌های رایگان تنزل داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، نشریه "لا گزتا دلو اسپورت" با متوسط چهار میلیون و 132 هزار خواننده، محبوب‌ترین نشریه در ایتالیا باقی مانده است.

اما این نشریه ورزشی که شاهد رشد 3.4 درصدی خوانندگی در سه ماهه دوم سال 2010 بود، تنها روزنامه‌ای نیست که خوانندگانش افزایش یافته است. به‌عنوان مثال "لا رپوبلیکا" با سه میلیون و 269 هزار خواننده و رشد 1.9 درصدی خوانندگی، دومین جایگاه را حفظ کرد.

در حالی‌ که "لا استمپا" با 12.7 درصد و رسیدن شمار خوانندگانش به یک میلیون و 908 هزار نفر، بزرگ‌ترین رشد را در میان چهار نشریه ملی ایتالیا داشت و "کوریره دلا سرا" تنها نشریه‌ای بود که با کاهش 5.1 درصدی خوانندگان روبه‌رو شد اما با دو میلیون و 725 هزار خواننده، موفق شد جایگاه سوم را حفظ کند.

روزنامه رایگان "لگو" شاهد کاهش 9.4 درصدی خوانندگانش و رسیدن آن‌ها از دو میلیون و 300 هزار نفر به یک میلیون و 998 هزار نفر بود و به‌دنبال آن نشریه‌های رایگان "سیتی" با 8.8 درصد کاهش، "مترو" با 12.5 درصد کاهش و "ال پولیس" با 9.1 درصد کاهش قرار گرفتند.

با این همه نشریه "لگو" هم‌چنان چهارمین روزنامه محبوب در ایتالیا پس از لا گزتا دلو اسپورت، کوریره دلا سرا و لا رپوبلیکا است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed