تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 6 مهرماه 1389  

 

شرکت مخابرات: سال گذشته کمتر از ۶۰ عدد سیم‌کارت ۲۸۸ هزار تومانی فروختیم

 
 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه ملاک عمل مخابرات، نظر رگولاتوری است، گفت: پس از ابلاغ ممنوعیت فروش سیم‌کارت 288 هزار تومانی از سوی رگولاتوری، شاید حداکثر شش سیم‌کارت فروخته باشیم و بعید می‌دانم در سال گذشته بیش از 50 یا 60 عدد سیم‌کارت دائمی فروخته باشیم. 

 
 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه ملاک عمل مخابرات، نظر رگولاتوری است، گفت: پس از ابلاغ ممنوعیت فروش سیم‌کارت 288 هزار تومانی از سوی رگولاتوری، شاید حداکثر شش سیم‌کارت فروخته باشیم و بعید می‌دانم در سال گذشته بیش از 50 یا 60 عدد سیم‌کارت دائمی فروخته باشیم.

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: شرایط سیم‌کارت‌های اعتباری مشخص است و قیمت سیم‌کارت‌های دائمی نیز طبق پروانه 123 هزار و 600 تومان است.

سیم‌کارت 288 تومانی دیگر مشتری نداشت

وی در پاسخ به این سوال که " یعنی فروش سیم‌کارت 288 هزار تومانی متوقف شده "، گفت: برای این سیم‌کارت‌ها اصلاً مشتری نداشتیم که بخواهیم برای آن بحث کنیم؛ این سیم‌کارت‌ها از گذشته به همین صورت مانده بود که اخیراً سازمان تنظیم مقررات مطالبی را عنوان کرده، ما نیز برعهده خودشان گذاشته‌ایم؛ سازمان تنظیم هر چه بگوید براساس آن عمل خواهیم کرد.

5 الی 6 عدد سیم‌کارت با قیمت 288 هزار تومان فروختیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سؤال که " پس منظورتان این است که مخابرات دیگر سیم‌کارت 288 هزار تومان برای فروش ندارد "، گفت: نه اینکه نداریم؛ شاید یکی دو تا، پنج شش تا فروخته باشیم؛ اما در هر صورت ما براساس مصوبه قبلی کار را ادامه می‌دادیم و اخیرا سازمان تنظیم مقررات مسائلی را مطرح کرده که منتظریم نهایی شود؛ مسئله خاصی نیست که بخواهیم روی آن بحث کنیم.

فیضی در خصوص اینکه "آیا مخابرات اعتقاد به پابرجا بودن مصوبه هئیت دولت دارد "، گفت: ما یک شرکت خصوصی هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم؛ اگر قرار است مصوبه هئیت دولت پابرجا باشد، سازمان تنظیم مقررات که متعلق به دولت است و در حال حاضر اظهار نظری کرده است باید بگوید؛ و اگر قرار است نباشد باز هم آنها باید بگویند.

به رگولاتوری گفتیم مکتوب اعلام کند

وی در خصوص اینکه " سازمان تنظیم اعلام کرده که مصوبه هئیت دولت مربوطه به قبل از صدور پروانه مخابرات بوده است " ، گفت:‌ به رگولاتوری گفته‌ایم مکتوب اعلام کنید ببینیم چه می‌گویید؛ هرچه آنها بگویند همان است.

وی بار دیگر تاکید کرد: ما یک شرکت خصوصی هستیم و اصلا حساسیتی روی این موضوع نداریم که بخواهیم روی آن بحث کنیم؛ ما دیگر به این مسئله اهمیت ندادیم و در مورد آن صحبت نیز نمی‌کنیم؛ مصوبه دولت متعلق به دولت است، سازمان تنظیم نیز متعلق به دولت است؛ سازمان تنظیم هر چه بگوید عمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "سازمان تنظیم اعلام کرده مخابرات مجاز به فروش سیم‌کارت 288 هزار تومانی نیست "، گفت: اگه بگویند که کسی سیم‌کارت 288 هزار تومانی نمی‌خرد؛ پس ما نیز نمی فروشیم.

فیضی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه "رگولاتوری می‌گوید مردادماه این دستور را ابلاغ کرده است "، گفت: مردادماه یک چیزهایی در این رابطه نوشتند، ما نیز جواب‌هایی تهیه کردیم؛ حال اگر نظرشان این است که قضیه به همین صورت بماند ما نظری نداریم.
مدیرعامل شرکت مخابرات در پاسخ به این سوال که "آیا پاسخ‌هایتان با اشاره به مصوبه دولت بوده است "، گفت: یک سری بحث‌های حقوقی است؛ مصوبه نیز است، یک سری بحث‌هایی است که باید راجع به آن اظهار نظر کنند؛ باید بشینند برنامه‌ریزی کنند، ما گفته‌های آنها را اجرا می‌کنیم؛ خودمان که برنامه خاصی نداریم؛ بحثی نیست که ما بخواهیم تصمیم بگیریم.

سال گذشته 50 یا 60 سیم‌کارت 288 هزار تومانی فروختیم

فیضی در پاسخ به این سوال که "یعنی شما جواب داده‌اید و منتظر هستید که رگولاتوری راجع به مسائل حقوقی نظر بدهد "، گفت: نظر نیز داد‌ه‌اند و مصاحبه کرده‌اند که بعد از آن ما دیگر اقدامی نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که " پس بعد از دستور رگولاتوری دیگر سیم‌کارت 288 هزار تومانی نفروختید "، گفت: فکر می‌کنید سال گذشته چندتا فروش داشتیم؛ بعید می‌دانم به 50 یا 60 تا رسیده باشد؛ مردم بیشتر اعتباری می‌گیرند؛ دائمی نیز بیشتر سیم‌کارت 120 هزار تومانی می‌گیرند؛ استثناهایی بوده که براساس مصوبه دولت بوده است.
وی تاکید کرد: نتیجه نهایی اینکه هر چه سازمان تنظیم مقررات بگوید ما عمل می‌کنیم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed