تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حقوق مولف

تاریخ ارسال: جمعه، 2 مهرماه 1389  

 

تبرئه‌ یوتیوب از اتهام نقض کپی‌رایت یک شبکه تلویزیونی

 
 

یک دادگاه اسپانیایی با رد شکایت یک کانال تلویزیونی محلی که یوتیوب را به نقض کپی‌رایتش متهم کرده بود، این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیویی را مسوول نظارت بر تصاویر ارسال شده به این سایت ندانست. 

 
 

یک دادگاه اسپانیایی با رد شکایت یک کانال تلویزیونی محلی که یوتیوب را به نقض کپی‌رایتش متهم کرده بود، این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیویی را مسوول نظارت بر تصاویر ارسال شده به این سایت ندانست.

به گزارش ایسنا، گوگل که صاحب این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیویی است، بلافاصله از این حکم به عنوان پیروزی واضحی برای اینترنت استقبال کرد.

کانال تلویزیونی اسپانیایی خصوصی تله سینکو یوتیوب را متهم کرده بود با انتشار تصاویری که به ته سینکو تعلق دارد، از حقوق مالکیت معنوی متعلق به این شبکه تخطی کرده است.

حکم ابتدایی در سال 2008 از تله سینکو حمایت کرده بود اما گوگل برای این حکم تقاضای تجدیدنظر کرد و دادگاه مادریدی اکنون حکم اولیه را باطل کرده است.

تله سینکو که توسط غول رسانه‌یی ایتالیایی مدیاست کنترل می‌شود که متعلق به سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر این کشور است، یوتیوب را متهم کرده که با پخش قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی، پیش از پخش شدن آن‌ها توسط این کانال در اسپانیا، به تله سینکو لطمه می‌زند.

پیش از این در ماه ژوئن یک قاضی آمریکایی شکایت غول سرگرمی ویاکام علیه یوتیوب را که از این سایت و گوگل برای دریافت یک میلیارد دلار خسارت به دلیل انتشار کلیپ‌های ویدیویی متعلق به این شرکت در سال 2007 تنظیم شده بود، رد کرد.

سرویس ویدیویی یوتیوب هنگامی که یک سال از فعالیتش می‌گذشت، توسط گوگل به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری شد و اکنون به بزرگ‌ترین مقصد ویدیویی کاربران آنلاین تبدیل شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed