تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: جمعه، 2 مهرماه 1389  

 

کاندیداهای سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران اعلام شدند

 
 

پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران (وبنا) گزارش داده کاندیداهای سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران در بخش‌های مختلف اعلام شده‌اند. 

 
 

پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران (وبنا) گزارش داده کاندیداهای سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران در بخش‌های مختلف به شرح زیر اعلام شده‌اند:

بخش بازی و سرگرمی

در بخش بازی‌های انلاین سایت‌های myfc.ir ، khanwars.ir ، polarpengi.com ، p30games.ir و nemexia.ir به عنوان کاندید معرفی شدند.

همچنین در بخش سرگرمی نیز سایت‌های bihamtaa.com ، myfc.ir ، travian.ir ، cmclub.ir و iranjoke.ir به عنوان سایت‌های برتر در بخش سرگرمی معرفی شدند.

بخش علمی و آموزشی

در بخش بهترین سایت علمی ksna.ir ، dlib.ir ، pariyana.com و pcpedia.ir به عنوان سایت‌های برتر و کاندید دریافت عنوان برترین سایت علمی مشخص شدند.

در بخش سایت‌های آموزش نیز سایت negahbaan.com ، olc.ir ، hotoverclock.com و ittutorial.ir به عنوان سایت‌های برتر و کاندیدای دریافت عنوان برترین سایت آموزشی معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت مدرسه sampadia.com و shohadayf.nkhschool.ir به عنوان دو نامزد دریافت عنوان بهترین سایت معرفی شده‌اند.

در بخش بهترین سایت ویکی فارسی هم pcpedia.ir ، fa.hackerpedia.ir و tabarestan.ir به عنوان کاندید بهترین سایت‌های ویکی فارسی معرفی شده‌اند.

در آخرین بخش گروه علمی و آموزشی که به بهترین تالار گفتگو اختصاص دارد سایت‌‌های majidonline.com ، hotoverclock.com ، forum.persiantools.com و forum.gsmaria.com به عنوان بهترین‌های این بخش معرفی شدند.

بخش فرهنگی و هنری

در بین سایت‌های هنری شرکت‌کننده در جشنواره وب‌سایت‌های ایران negarkhaneh.ir ، persiangfx.com ، dourbin.net و namadineh.com به عنوان سایت‌های برتر و شایسته دریافت عنوان برترین سایت هنری معرفی شدند.

در دیگر بخش این گروه با عنوان بهترین سایت فرهنگی asha.ir ، farsiebook.com ، sourehcinema.ir و pendar.com به عنوان سایت‌های برتر انتخاب شدند.

در بخش بهترین سایت موسیقی musicmagazine.ir ، musicema.com و rohabmusic.ir به عنوان سایت‌های برتر معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت طنز و کاریکاتور سایت golagha.ir از میان شرکت‌کننده‌ها به تنهایی کاندیدای دریافت عنوان بهترین سایت طنز و کاریکاتور شد.

در بخش بهترین سایت فیلم و ویدئو mooweex.com ، derakhshandeh.ir و sourehcinema.ir نامزد دریافت عنوان بهترین سایت فیلم و ویدئو شدند.

در آخرین بخش این گروه نیز teatreshahr.com ، cinemafa.com ، rybondoc.com و cinemaema.com کاندید دریاقت عنوان بهترین سایت تاتر و سینما شدند.

بخش تجارت و اقتصاد

در بخش بهترین سایت سرویس دهنده مالی bmi.ir ، acclearn.com و bimeonline.com به عنوان کاندیداهای برتر در این بخش معرفی شدند.

در دیگر بخش گروه تجارت و اقتصاد با عنوان بهترین سایت فروشگاه اینترنتی digikala.com ، chapchi.com ، carti.ir ، narbella.com و esafir.com به عنوان سایت‌های برتر معرفی شدند.

در گروه بهترین سایت آگهی ihome.ir ، jobagancy.ir ، pedal.ir و moshaver.com به عنوان سایت‌های برتر و کاندید دریافت عنوان برترین سایت معرفی شدند.

در بخش بهترین وبلاگ رسمی شرکت‌ها، وبلاگ های weblog.radmanitd.com ، tehran.behzisti.ir ، weblog.idegostaran.com و parnianportal.com/blog به عنوان بهترین وبلاگ‌های رسمی شرکتی معرفی شدند.

در آخرین بخش این گروه نیز adpdigital.com ، draje.ir ، pandasecurity.ir ، itmavara.com و faranovin.com به عنوان بهترین سایت شرکت‌های خصوصی معرفی شدند.

بخش خانواده و سلامت

در بخش بهترین سایت بهداشت خانوادگی 3-m.ir و parsiteb.com ، pourali.net و womanday.ir به عنوان کاندیدای عنوان برترین سایت در بخش بهداشت خانوادگی معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت پزشکی نیز parsiteb.com ، irhiv.com ، 3-m.ir و myskin.ir به عنوان کاندیدای دریافت عنوان برترین سایت در بخش پزشکی معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت در زمینه غذا و نوشیدنی irffs.com ، womanday.ir ، honarashpazi.ir و meydoonak.com به عنوان کاندیدای برتر برای دریافت عنوان برترین سایت سال معرفی شدند.

در آخرین گروه این بخش با عنوان بهترین سایت ورزشی bordobakht.com ، esteghlaliha.ir ، frisbee.ir ، fcpersepolis.net و esteghlali.com به عنوان کاندیدای برتر برای دریافت عنوان برترین سایت سال معرفی شدند.

بخش سفر و گردشگری

در بخش بهترین سایت در زمینه گردشگری irandeserts.com ، eskan.isfedu.org و tourismbazar.com به عنوان سایت‌های برتر و کاندید دریافت عنوان برترین سایت سال معرفی شدند.

در دیگر بخش این گروه با عنوان بهترین سایت هتل‌ها و مراکز اقامتی hotelyar.com ، eskan.isfedu.org و lastsecond.ir به عنوان سایت‌های برتر برای دریافت عنوان برترین سایت سال معرفی شدند.

بخش کامپیوتر و تکنولوژی

در بخش بهترین سایت در زمینه نرم‌افزار barnameha.com و irancg.com به عنوان کاندیدای برترین سایت سال در زمینه نرم افزار معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت در زمینه سخت‌افزار نیز سایت‌های hotoverclock.com و gsmaria.com به عنوان نامزد دریافت عنوان برترین سایت سال معرفی شدند.

سایت‌های webfocus.ir ، aliha.ir و csharpcorner.ir نیز به عنوان کاندید بهترین سایت در زمینه برنامه‌نویسی معرفی شدند.

همچنین دربخش بهترین سایت در زمینه شبکه networkprof.com ، persianadmins.com و negahbaan.com به عنوان سایت‌های برتر معرفی شدند.

در بخش بهترین سایت در زمینه نانو سایت nanosun.ir به عنوان تنها سایت شرکت‌کننده در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش بهترین سایت در زمینه دانش‌های بنیادی نیز سایت‌های spacescience.ir و metallurgyis.ir به عنوان کاندید برترین سایت سال معرفی شدند.

بخش سی.ام.اس و فروشگاه‌ساز

در بخش تیم‌های فارسی و پشتیبانی CMSها در سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران از میان تیم‌های ثبت‌نام شده در جشنواره سایت‌های joomfa.org ، mambolearn.com ، ham3d.net ، irandnn.ir و cmstemplate.ir کاندیداهای دریافت عنوان برترین تیم فارسی و پشتیبانی CMS شدند.

همچنین در بخش بهترین فروشگاه‌ساز نیز JahanData.com و ham3d.net برای کسب عنوان برترین فروشگاه‌ساز در سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران باهم رقابت می‌کنند.

بخش خبر و اطلاع‌رسانی

کاندیدای گروه خبر و اطلاع‌رسانی در سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران معرفی شدند. این گروه شامل پنج بخش هستند.

دربخش بهترین سایت روزنامه varzeshi.net و rooznamak.ir کاندید دریافت عنوان بهترین سایت روزنامه شدند.

در بخش بهترین سایت خبری sourehcinema.ir ، asrefarda.ir ، farnet.ir ، graphna.net و weblognews.ir برای دریافت عنوان برترین سایت خبری کاندید شدند.

در بخش بهترین پادکست، aliha.ir ، shahvar.net و asha.ir برای دریافت عنوان بهترین پادکست سال کاندید شدند.

در بخش بهترین سایت اطلاع‌رسانی و اطلاعات عمومی narenji.ir ، farnet.ir ، setna.ir ، nightsky.ir و pezeshki.net برای دریافت عنوان سایت برتر اطلاع‌رسانی کاندید شدند.

در آخری بخش این گروه با عنوان بهترین سایت مجله اینترنتی pariyana.com ، womanday.ir ، ksna.ir و 3-m.ir به عنوان کاندیدا معرفی شدند.


بخش شبکه‌های اجتماعی

در بخش اول این گروه با عنوان بهترین سایت شبکه اجتماعی سایت‌های webzzz.com و cloob.com به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

در دیگر بخش این گروه با عنوان بهترین سایت به اشتراک اطلاعات سایت‌های ghatar.com ، cloob.com/share/source/list و pasokh.net به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

بخش وبلاگ

در بخش بهترين سايت سرويس‌دهنده وبلاگ سایت‌های mihanblog.com ، bloghaa.com و webloghaa.com به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

در بخش بهترين سرويس‌دهنده ابزار وبلاگ templategenerator.net ، blogskin.ir ، kakapo.ir و abzarak.com به عنوان کاندیداهای سایت برتر در سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران معرفی شدند.

در آخرین بخش این گروه با عنوان بهترین سایت ابزار وب‌سایت‌های sabapayamak.com ، emap.ir ، templategenerator.net ، abzarak.com و mailfa.com به عنوان کاندیدای برتر در این بخش معرفی شدند.

بخش استاندارد و وب فارسی

کاندیدای گروه استاندارد و وب فارسی در 3 بخش بهترین سایت از نظر ساختار، بهترین سایت از نظر طراحی و استاندارد های وب و بهترین سایت از نظر طراحی صفحه اول معرفی شدند.

در بخش اول سایت‌های datisdesign.com ، esafir.com ، bartarinha.com ، rohanit.com و gowdin.com در بخش بهترین سایت از نظر ساختار به عنوان کاندیدا معرفی شدند.

در بخش دوم با عنوان بهترین سایت از نظر طراحی و استانداردهای وب‌سایت‌های adpdigital.com ، edreamer.ir ، topdesign.ir ، khalilan.com و gowdin.com به عنوان کاندیدای برتر معرفی شدند.

در بخش آخر نیز با عنوان بهترین سایت از نظر طراحی صفحه اولihome.ir ، adpdigital.com ، faranovin.com و axprint.com به عنوان سایت‌های برتر در این بخش معرفی شدند.

بخش بهترین سایت ایرانی به زبان انگلیسی

در این بخش سایت‌های iranoilgas.com ، investiniran.ir ، crmroom.com/en و thegazette.ir به عنوان کاندیدای برتر برای دریافت عنوان برترین سایت سال در گروه سایت ایرانی به زبان انگلیسی معرفی شدند.

بخش بهترین ایده سال در زمنیه وب فارسی

کاندیدا های بهترین ایده سال در زمنیه وب فارسی در سومین جشنواره وب‌سایت‌های ایران معرفی شدند. سایت‌های sellch.com ، meydoonak.com و myfc.ir به عنوان کاندیدا های این بخش معرفی شدند.

سایت برتر در هر گروه در پایان مهر ماه سال جاری معرفی می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed