تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 31 شهریورماه 1389  

 

رسانه‌‌های اجتماعی ابزار کاری استاندارد جدید خبرنگاران

 
 

بر اساس یک پژوهش جدید، رسانه اجتماعی اکنون به عنوان یک ابزار کاری استاندارد برای خبرنگاران در انگلیس، فرانسه و آلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

 
 

بر اساس یک پژوهش جدید، رسانه اجتماعی اکنون به عنوان یک ابزار کاری استاندارد برای خبرنگاران در انگلیس، فرانسه و آلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس یافته‌های بررسی ژورنالیسم اجتماعی Cision و دانشگاه ساندرلند، بیش از 80 درصد از خبرنگاران مورد بررسی در این کشورها از رسانه اجتماعی برای منبع و ترویج کار خود استفاده می‌کنند.

بنا بر این بررسی که برروی 549 خبرنگار انجام گرفته، 74 درصد خبرنگاران در انگلیس رسانه اجتماعی را ابزار کاری مهم یا تا اندازه‌ای مهم می‌دانند که نسبت به 50 درصد در فرانسه یا آلمان بیش‌تر است.

با وجود مجموعه گسترده سایت‌های رسانه اجتماعی، در آلمان و فرانسه توییتر، LinkedIn و فیس‌بوک بیش‌ترین ابزارهای رسانه اجتماعی مورد استفاده در میان خبرنگاران مورد بررسی بودند. اما تحقیقات نشان داده که ابزارهای رسانه اجتماعی جایگزین مهارت‌های سنتی نمی‌شوند بلکه همراه با آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نزدیک به 70 درصد خبرنگاران مورد بررسی عنوان کرده‌اند که هم‌چنان از بیانیه‌های مطبوعاتی، روابط عمومی‌ها و وب سایت‌های شرکت‌ها برای بررسی حقیقت و یافتن اخبار همانند سه سال گذشته استفاده می‌کنند.

پیام‌ها، تماس‌ها، روابط عمومی‌ها، سایت‌های شرکت‌ها و پژوهش به‌عنوان متداول‌ترین روش برای بررسی گزارش‌ها عنوان شده‌اند و بیش از 60 درصد پاسخ‌دهندگان اظهار کرده‌اند که هرگز از توییتر، سایت‌های بازبینی یا عکس‌ها و ویدیوهای آنلاین برای بررسی حقیقت استفاده نمی‌کنند.

در مقابل بیش از 60 درصد از خبرنگاران مورد بررسی اظهار کرده‌اند که اغلب، بیش‌تر مواقع یا همواره (تقریبا 20 درصد) از ویکی پدیا برای این هدف استفاده کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed