زمانی که توییتر در نیمه سال 2006 متولد شد، نام دامنه Twitter.com به قیمت تنها 7500 دلار خریداری شد.
به گزارش ایسنا، ایوان ویلیامز، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران سایت شبکه اجتماعی توییتر با بیان این مطلب در یک پیام توییت، عنوان کرد: اکنون با گذشت نزدیک به چهار سال، این سایت 145 میلیون کاربر و 300 هزار برنامه شخص ثالث دارد و با توجه به این حقیقت میتوان تصور کرد این وبسایت اکنون چه ارزشی میتواند داشته باشد.
این سرویس میکرووبلاگنویسی که به کاربران امکان میدهد پیامهای معروف به توییت که به 140 کاراکتر یا کمتر محدود هستند را برای یکدیگر ارسال کنند، به تازگی نخستین بهسازی سایت خود را برای سادهتر و سریعتر کردن خدماتش و عرضه محتوای مناسبت بیشتر به کاربران رونمایی کرد.