تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 28 شهریورماه 1389  

 

کند بودن پیشرفت گرایش به اخبار آنلاین در آسیا

 
 

روزنامه‌های آسیایی در برابر تحلیل رسانه مکتوب جهانی پایداری می‌کنند در حالی که همتایان آن‌ها در غرب با روی آوردن خوانندگان به اخبار آنلاین، ضرر کرده و به اخراج‌های گروهی کارمندانشان دست می‌زنند. 

 
 

روزنامه‌های آسیایی در برابر تحلیل رسانه مکتوب جهانی پایداری می‌کنند در حالی که همتایان آن‌ها در غرب با روی آوردن خوانندگان به اخبار آنلاین، ضرر کرده و به اخراج‌های گروهی کارمندانشان دست می‌زنند.

به گزارش سرویس ایسنا، بر اساس بررسی جهانی پرایس واتر هوس کوپرز (PwC)، تبلیغات مکتوب که خون حیات منبع درآمد یک روزنامه به شمار می‌رود، در بازار آمریکای شمالی از سال 2005 حدود 47 درصد کاهش یافته در حالی که چشم‌انداز برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا اندکی بهتر مانده است.

با این همه بر اساس گزارش "چشم‌انداز سرگرمی و رسانه جهانی 2014-2010" شرکت PwC، انتظار می‌رود تبلیغات روزنامه در آسیا تا پایان سال 2011 سالانه 3.1 درصد افزایش داشته باشد.

گرایش به سوی اخبار آنلاین در آسیا که روزنامه‌ها هم‌چنان محبوب مانده‌اند و شامل ژاپن که دارای بالاترین میزان خوانندگی در جهان است نیز می‌شود، کندتر بوده است.

خوانندگی روزنامه در آسیا و اقیانوسیه و آمریکای لاتین حفظ شده و افزایش یافته که به کارآمدی قوی‌تر در سال‌های اخیر و نرخ رشد سریع‌تر در مقایسه با آمریکای شمالی و منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا در پنج سال آینده، نسبت داده می‌شود.

هزینه‌های صرف شده در بخش روزنامه آسیا تا پایان سال 2014 سالانه 2.3 درصد افزایش می‌یابد؛ در هنگ‌کنگ که شهر چینی‌های بی‌شمار است، روزنامه‌های انگلیسی‌زبان رقابت روزانه‌ای برای خوانندگان در یکی از اشباع شده‌ترین بازارهای روزنامه جهان برپا می‌کنند.

بر اساس گزارش انجمن روزنامه WAN-IFRA، روزنامه‌ها در شهر هفت میلیون نفری هنگ کنگ به دست 80 درصد از مخاطبان بزرگ‌سال می‌رسند و دو روزنامه پرفروش این شهر هر یک مدعی‌اند بالای 1.2 میلیون نفر خواننده دارند. اما با تلاش روزنامه‌های رایگان برای یافتن یک جایگاه، تیراژ در روزنامه‌های پولی هنگ‌کنگ رو به کاهش است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed