تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 23 شهریورماه 1389  

 

آزمایش سرویس پخش زنده در یوتیوب

 
 

یوتیوب در اقدامی که بارزکننده بلندپروازی های این سایت اشتراک گذاری ویدیو است، آزمایش دو روزه یک پلتفرم ویدیویی پخش زنده را آغاز کرد. 

 
 

یوتیوب در اقدامی که بارزکننده بلندپروازی های این سایت اشتراک گذاری ویدیو است، آزمایش دو روزه یک پلتفرم ویدیویی پخش زنده را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بزرگ ترین سایت ویدیویی جهان پیش از این پخش زنده را با نمایش رویدادهایی مانند لیگ برتر هند و سخنرانی سالانه باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا از کاخ سفید تجربه کرده بود.

با این همه یوتیوب اکنون با برنامه‌ای که برای شباهت داشتن با محتوای تلویزیونی طراحی شده، قصد دارد در این عرصه وارد مرحله جدیدی شود.

برنامه‌ها برای این آزمایش توسط شرکای یوتیوب شامل Howcast، نکست نیو نت ورکس، راکت بوم و یانگ هالیوود تهیه می شوند.

به گفته جاشوا سیگل، مدیر محصول و کریستوفر همیلتون، مدیر بازاریابی محصول یوتیوب، بر مبنای نتایج این آزمایش اولیه این سایت به ارزیابی عرضه پلتفرم وسیع تری برای شرکای جهانیش خواهد پرداخت.

این سایت همچنین فید "لایو کامنت" را آزمایش خواهد کرد که به کاربران امکان می دهد با برادکسترها و اعضای اجتماع یوتیوب گفت‌و گو داشته باشند.

گوگل که شرکت مادر یوتیوب است و این سایت را در سال 2006 به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری کرده در جست و جوی راههایی برای درآمدزایی از این سرویس ویدیویی محبوب است و به افزودن امکانات جدید و به سازی آن ادامه می دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed