تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شبکه‏های اجتماعی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 23 شهریورماه 1389  

 

بهره‌گیری صنعت سفر از شبکه‌های اجتماعی

 
 

هتلها، خطوط هوایی و بخشهای دیگر صنعت چند میلیارد دلاری سفر، فعالانه در حال بهره برداری از رسانه اجتماعی بوده و استفاده از سایتهای آنلاینی مانند فیس بوک و توییتر را برای افزایش حمایت از برندشان افزایش داده اند.  

 
 

هتلها، خطوط هوایی و بخشهای دیگر صنعت چند میلیارد دلاری سفر، فعالانه در حال بهره برداری از رسانه اجتماعی بوده و استفاده از سایتهای آنلاینی مانند فیس بوک و توییتر را برای افزایش حمایت از برندشان افزایش داده اند.

به گزارش ایسنا، خطوط هوایی حضورشان را در یوتیوب حفظ کرده و پیشنهادهایی را از طریق شبکه‌های نقشه اجتماعی مانند Loopt عرضه می کنند.

هتلها امکانات خود را از طریق وبلاگ‌ها تبلیغ می کنند و از سایتهای شبکه اجتماعی برای دریافت نظرات، زیرنظر گرفتن گرایشها و ارایه خدمات ویژه به میهمانان استفاده می کنند.

رسانه اجتماعی با سرعت زیادی در تمامی بخشهای صنعت سفر ار رزرو مکان تا یافتن مکانی برای خوردن غذا به کار گرفته شده است به عنوان مثال مسافران خطوط هوایی دلتا می توانند بلیط ها را از طریق صفحه فیس بوک این شرکت خریداری کنند.

شرکت ساوت وست نیز سه کارمند مختص کنترل و پاسخ به تقاضا و پرسشهای مطرح شده از طریق کانالهای رسانه اجتماعی دارد.

ماریوت قرار است صفحه اختصاصی ماریوت کورتی یارد را در فیس بوک ایجاد کند تا پیام هایی در مورد خدماتش و اطلاعات مرتبطی که ممکن است نظر مشتری‌ها را جلب کند، ارسال کند.

به گفته یکی از مدیران Yankee Group که شرکت پژوهش بازار مخابراتی است، بخش سفر و میهمان پذیری، در مقایسه با صنایع دیگر در راس منحنی بکارگیری رسانه اجتماعی است.

یکی از اهداف کلیدی حضور این بخش در فضای رسانه اجتماعی، ایجاد پایگاه از هوادارانی است که همواره از خدمات این شرکتها استفاده کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed