تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: اشتراک محتوا

تاریخ ارسال: یکشنبه، 14 شهریورماه 1389  

 

فیصله یافتن شکایت از «گوگل باز» با 8.5 میلیون دلار

 
 

گوگل موافقت کرد برای فیصله دادن به شکایتی درباره ابزار شبکه اجتماعی Buzz که در ماه فوریه به سرویس ای‌میل این شرکت افزوده شده بود، 8.5 میلیون دلار پرداخت کند.  

 
 

گوگل موافقت کرد برای فیصله دادن به شکایتی درباره ابزار شبکه اجتماعی Buzz که در ماه فوریه به سرویس ای‌میل این شرکت افزوده شده بود، 8.5 میلیون دلار پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، اسناد حقوقی ارایه شده، توافقی پیشنهادی را که باید به تایید قاضی دادگاه فدرال مسوول رسیدگی به این پرونده در سانفرانسیسکو برسد، شرح داده‌اند.

بر اساس اسناد دادگاه، وکلایی که این شکایت گروهی را تنظیم کرده‌اند، 30 درصد از پول توافق را دریافت می‌کنند و هفت شاکی نامبرده شده هر یک بیش از 2500 دلار دریافت نخواهد کرد.

باقی پول که گوگل در یک صندوق قرار می‌دهد هم به سازمان‌هایی اختصاص می‌یابد که در زمینه سیاست حریم خصوصی اینترنتی یا آموزش فعالیت می‌کنند. بر اساس این توافق، گوگل باید کارهای بیش‌تری برای آموزش مردم در مورد حریم خصوصی در Buzz انجام دهد.

گوگل در مواجهه با شکایت‌های حریم خصوصی پس از عرضه Buzz، تغییراتی در این ابزار شبکه اجتماعی جدید صورت داد. یکی از نگرانی‌های مطرح شده مربوط به ویژگی افزوده شدن خودکار اشتراک کاربران جی‌میل به این شبکه اجتماعی بود.

کاربران جی‌میل اکنون می‌توانند یک پروفایل عمومی Google Buzz ایجاد کرده و آن را مشاهده، ویرایش یا مخفی کنند. هم‌چنین می‌توانند افراد موجود در فهرست خود را در صورت تمایل حذف کنند.

این ابزار به کاربران جی‌میل امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌هایی درباره آنچه که دوستانشان در اینترنت انجام می‌دهند، دریافت کرده و راهی برای اشتراک‌گذاری عکس، ویدیو و مطالب دیجیتالی دیگر فراهم می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed