تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 12 شهریورماه 1389  

 

پخش ویدئوی انتقادی از عملکرد گوگل در لندن

 
 

به تازگی یک ویدیوی انتقادی از عملکرد گوگل در میدان تایمز لندن به نمایش درآمده است.  

 
 

به تازگی یک ویدیوی انتقادی از عملکرد گوگل در میدان تایمز لندن به نمایش درآمده است.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این ویدیوی کارتونی، اریک اشمیث رئیس گوگل نشان داده می شود که در حال جاسوسی از چند کودک است. این ویدیو بر روی یک نمایشگر بزرگ در میدان تایمز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

تهیه و طراحی این ویدیو توسط یک گروه مدافع حریم شخصی کاربران در انگلیس صورت گرفته است. آنان می گویند در اعتراض به بی توجهی گوگل به حفظ حریم شخصی کاربران دست به تهیه و انتشار این ویدیو زده اند و قصد دارند از این طریق بر گوگل فشار آورند تا سیاست های خود را در حوزه حریم شخصی تغییر دهد
.
در این ویدیوی کارتونی اریک اشمیث در حال هدایت یک کامیون حمل بستنی در یک محله است، اما در عمل از کودکان جاسوسی می کند و نحوه استفاده آنها از اینترنت را برای والدینشان افشاء می کند. به نظر می رسد این اقدام تاثیر منفی بر کاربران کم سن و سال گوگل خواهد گذاشت که این موتور جستجو به جلب نظرشان امید زیادی بسته است.

گوگل در پاسخ به این اقدام به کنایه گفته است: " ما هم به اندازه بقیه مردم بستنی دوست داریم، اما علاقه مان به حفظ حریم شخصی از بستنی هم بیشتر است و لذا ابزار متعددی را برای حفظ حریم شخصی مردم طراحی کرده ایم! " البته به نظر نمی رسد این پاسخ برای مردم راضی کننده باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed