تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 7 شهریورماه 1389  

 

شناسایی سه میلیون صفحه‌ی جعلی یوتیوب

 
 

شرکت امنیتی Zscaler، حدود سه میلیون صفحه جعلی یوتیوب را شناسایی کرد که تمامی آن‌ها کاربران نامطلع را به دانلود آنتی‌ویروس ساختگی هدایت می‌کردند. 

 
 

شرکت امنیتی Zscaler، حدود سه میلیون صفحه جعلی یوتیوب را شناسایی کرد که تمامی آن‌ها کاربران نامطلع را به دانلود آنتی‌ویروس ساختگی هدایت می‌کردند.

به گزارش ایسنا، به گفته ژولین سابریه، مهندس امنیت شبکه این شرکت، تمامی این صفحات که از سوی گوگل به فهرست درآمده بودند با جست‌وجوی واژه "ویدیوی جذاب" قابل دسترس می‌شدند.

اما صفحه ویدیوی یوتیوب جعلی با یک لایه فلش غیرقابل مشاهده پوشیده شده که این فلش کاربر را به صورت خودکار به یک صفحه آنتی‌ویروس ساختگی هدایت می‌کند.

اگر کاربر فلش را غیرفعال کرده باشد، این صفحه بی‌ضرر خواهد بود. کد HTML موجود در این صفحه‌ها شامل لینک‌هایی به سایت‌های معتبری مانند فلیکر هستند تا به فهرست درآمدن محتوای صفحات توسط موتورهای جست‌وجو را تضمین کند.

نرم‌افزار آنتی‌ویروس ساختگی برروی دامنه‌های متعددی میزبانی شده و به‌طور نگران‌کننده توسط بیش‌تر ابزارهای امنیتی غیرقابل شناسایی مانده است. گزینه مرور مطمئن گوگل در فایرفاکس 90 درصد از این صفحات را مسدود نمی‌کند، در حالیکه نرخ شناسایی آن در میان فروشندگان آنتی‌ویروس تنها 11 درصد است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed