تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: یکشنبه، 7 شهریورماه 1389  

 

استفاده‌ی فزاینده‌ی چینی‌ها از میکرووبلاگ برای دریافت اخبار

 
 

بر اساس یک بررسی انجام گرفته از سوی روزنامه China Youth Daily، میکرووبلاگ‌نویسی در چین بسیار محبوب شده و 73.5 درصد کاربران برای دریافت سریع جدیدترین اخبار و اطلاعات به میکرووبلاگ‌هایی مانند توییتر متکی هستند.  

 
 

بر اساس یک بررسی انجام گرفته از سوی روزنامه China Youth Daily، میکرووبلاگ‌نویسی در چین بسیار محبوب شده و 73.5 درصد کاربران برای دریافت سریع جدیدترین اخبار و اطلاعات به میکرووبلاگ‌هایی مانند توییتر متکی هستند.

به گزارش ایسنا، درباره اخباری که از طریق این سایت‌ها منتشر می‌شوند، اعتماد عمومی وجود دارد، به طوریکه 56.5 درصد از چینی‌ها به اطلاعات فراهم شده از سوی میکرووبلاگ‌ها اعتماد دارند؛ با این همه 20.3 درصد، آن‌ها را غیرقابل اعتماد دانسته و 23.2 درصد نسبت به اعتبار آن‌ها مطمئن نیستند.

این بررسی که با نظرسنجی از سه هزار و 282 نفر از 30 استان، منطقه و شهر چین انجام گرفت، نشان داد که 66.6 درصد از کاربران چینی از میکرووبلاگ‌ها برای مشارکت در بحث‌های آنلاین استفاده می‌کنند، در حالی که 52.1 درصد از این سایت‌ها برای ارتباط با دوستان استفاده می‌کنند.

هم‌چنین طبق این بررسی، 73.3 درصد کاربران، میکرووبلاگ‌ها را به‌عنوان یک منبع خبری مهم می‌دانند زیرا اطلاعات از طریق آن‌ها به سرعت و به‌صورت گسترده منتشر می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed