تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 4 شهریورماه 1389  

 

ارزش مالی سایت فیس‌بوک مشخص شد

 
 

سرمایه‌گذاران فیس‌بوک به ازای هر سهم این سایت مبلغ 76 دلار پرداخت کرده‌اند. از این موضوع دو مطلب روشن می‌شود: اول اینکه کل فیس بوک 33 میلیارد دلار ارزش مالی دارد، و دوم اینکه چشم‌انداز این سایت در مسیر پیشرفت و سوددهی بسیار روشن و قابل توجه است. 

 
 

ایتنا - سایتی به عظمت فیس‌بوک که بیش از نیم میلیارد کاربر دارد، چقدر می‌ارزد؟

فیس‌بوک سایتی است با رشد سرسام‌آور که چندی پیش تعداد کاربران آن از مرز 500 میلیون نفر گذشت و در واقع به سومین کشور پرجمعیت دنیا تبدیل شد.

شاید این سوال پیش بیاید که چنین سایت پرطرفداری که می‌تواند مکان خوبی برای تبلیغات و خرید و فروش باشد، چقدر ارزش مالی دارد؟

به گزارش دیلی‌تلگراف، سرمایه‌گذاران فیس‌بوک به ازای هر سهم این سایت مبلغ 76 دلار پرداخت کرده‌اند.

از این موضوع دو مطلب روشن می‌شود: اول اینکه کل فیس بوک 33 میلیارد دلار ارزش مالی دارد، و دوم اینکه چشم‌انداز این سایت در مسیر پیشرفت و سوددهی بسیار روشن و قابل توجه است.

بر اساس این گزارش اکنون مشخص شده است که فیس‌بوک از برخی غول‌های انفورماتیک از قبیل eBay و یاهو نیز ارزشمندتر است.

قیمت این دو سایت به ترتیب 1/30 میلیارد دلار و 3/18 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

دیوید ژل (David Gelles) یکی از گزارشگران روزنامه اقتصادی – سیاسی فایننشیال تایمز می‌گوید هرچند فیس‌بوک و دیگر شرکت‌های موفق دره سیلیکون از قبیل توییتر، لینکدین و Zynga عرضه عمومی اولیه سهام خود را با تاخیر انجام می‌دهند، با این حال برخی سرمایه‌گذاران منتظر نمی‌مانند و مبالغی را که دیگران سرمایه‌گذاری کرده‌اند می‌خرند، به این امید که سهام شرکت‌ها پس از ارائه، از رشد خوبی برخوردار گردد.

معمولاً چنین اتفاقی رخ می‌دهد و سود خوبی نصیب سرمایه‌گذاران می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed