فیس بوک سایت Hot Potato را خریداری میکند که در استراتژی خدمات مبتنی بر مکان به این شبکه اجتماعی کمک میکند.
به گزارش ایسنا، سایت Hot Potato با تایید این قرارداد در وبلاگ خود، از اعلام قیمت خرید خودداری کرد.
شرکت اینترنتی نوپای Hot Potato به افراد امکان میدهد با استفاده از تلفن هوشمند به دوستانشان اجازه دهد در هر لحظهای از مکان آنها باخبر شوند.
بر اساس این گزارش، بهدنبال این قرارداد Hot Potato پذیرش کاربران جدید را متوقف کرده و کاربران فعلی آن ناچارند اطلاعات و محتوایی را که خواهان نگهداری آنها هستند، دانلود کنند زیرا این شرکت در ظرف یک ماه آینده قصد دارد تمامی اطلاعات کاربران را حذف کند و آنها را به فیس بوک منتقل نخواهد کرد.
خبر خریداری این سایت در حالی منتشر میشود که فیس بوک به تازگی سرویس اشتراکگذاری مکان Places را برای کاربران خود راهاندازی کرده است.
اعضای فیس بوک در این سرویس که برای کاربران آمریکایی راهاندازی شده، میتوانند مکانهای مختلف مانند رستورانها و کافهها را بررسی کرده و به دوستانشان در این شبکه اجتماعی امکان دهند فورا از مکان حضور آنها باخبر شوند.