تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: جمعه، 29 مردادماه 1389  

 

حدود ۴۶ درصد از زمان بیداری انگلیسی‌ها صرف استفاده از تکنولوژی می‌شود

 
 

کاربران انگلیسی ابزارهای الکترونیکی تقریبا نیمی از ساعات بیداری خود را صرف دیدن تلویزیون، استفاده از تلفن همراه و دیگر دستگاه های ارتباطاتی می کنند. 

 
 

ایستنا - کاربران انگلیسی ابزارهای الکترونیکی تقریبا نیمی از ساعات بیداری خود را صرف دیدن تلویزیون، استفاده از تلفن همراه و دیگر دستگاه های ارتباطاتی می کنند.

براساس گزارش سالانه بازار ارتباطات Ofcom کاربران انگلیسی اکنون چهار برابر بیشتر از سال 2004 زمان خود را در روز صرف پیام نگاری، تقریبا یک چهارم زمان خود را در اینترنت و سایت های شبکه بندی اجتماعی و 3 ساعت و 45 دقیقه در روز را صرف تماشای تلویزیون می کنند.

محبوبیت رو به افزایش گوشی های هوشمند و تغییر روش افراد در استفاده از تلفن های همراه خود استفاده کلی از ابزارهای ارتباطاتی را افزایش داده است و به کاربران کمک می کند تا کارهای بیشتری را به صورت همزمان انجام دهند به طوری که به صورت میانگین انگلیسی ها 8 ساعت و 48 دقیقه از امور ارتباطاتی خود را تنها در 7 ساعت انجام می دهند.

با وجود این میزان استفاده از رسانه ها انگلیسی ها هزینه کمتری را در این زمینه می پردازند. برای 5 سال پیاپی صرف هزینه در زمینه سرویس های ارتباطاتی کاهش یافته است. گزارش سالانه Ofcom نشان می دهد هزینه هایی که خانواده های انگلیسی به صورت ماهانه برای سرویس های ارتباطاتی پرداخت می کنند طی 5 سال گذشته 9.4 درصد کاهش یافته است.

کاربران گوشی های هوشمند در انگلیس نسبت به 7.2 میلیون کاربر در ماه می 2009 با 81 درصد افزایش به 12.8 میلیون در ماه می 2010 رسید و اکنون بیش از یک چهارم انگلیسی ها گوشی هوشمند دارند.

سال 2009 در انگلیس افزایش زیادی در زمینه استفاده داده صورت گرفت. حجم کل داده از طریق زیرساخت اینترنت انگلیس 68 درصد افزایش یافت و حجم داده از طریق شبکه های تلفن همراه 240 درصد افزایش داشت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed