تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 29 مردادماه 1389  

 

سرویس اشتراک‌گذاری مکان در فیس‌بوک راه‌اندازی شد

 
 

فیس بوک با راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام Places راه جدیدی را برای کاربران این سایت شبکه اجتماعی به منظور باخبر کردن دوستان از محل حضورشان و همچنین بررسی رویدادها و خدمات مکان موردنظر فراهم می کند.  

 
 

فیس بوک با راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام Places راه جدیدی را برای کاربران این سایت شبکه اجتماعی به منظور باخبر کردن دوستان از محل حضورشان و همچنین بررسی رویدادها و خدمات مکان موردنظر فراهم می کند.

به گزارش ایسنا، سرویس جدید به کاربران فیس بوک امکان می‌دهد با استفاده از قابلیت‌های مکان یاب تلفن‌های همراه خود به بررسی یک شرکت یا نشانی و سپس اشتراک گذاری فوری آن با دوستان خود در این شبکه اجتماعی بپردازند.

این سرویس که از سوی مارک زوکربرگ، مدیر اجرایی فیس بوک در کنفرانس ترتیب داده شده در مقر مرکزی این شرکت معرفی شد، به صورت اختیاری می تواند مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به افراد امکان می دهد مکان فیزیکی دیگران را بیابند.

فیس بوک با معرفی سرویس جدید وارد رقابت با شرکت‌هایی مانند گوگل در فراهم کردن اطلاعات محلی می‌شود، اما این شرکت مشخص نکرده چگونه از سرویس جدیدش کسب درآمد خواهد داشت.

در حالی‌که شرکت‌های فراهم کننده خدمات اشتراک گذاری مکان مانند Foursquare توجه کاربران اولیه و سرمایه گذاران را جلب کرده اند، ورود فیس بوک به این بازار می تواند ایده اشتراک گذاری مکان یک نفر با دوستان را متداول‌تر کند. در حال حاضر از 500 میلیون کاربر این شرکت، 150 میلیون نفر از طریق تلفن های همراه به فیس بوک دسترسی می‌یابند.

سرویس Places که ابتدا به صورت برنامه برای آیفون اپل و از طریق یک وب سایت موبایل بهینه شده قابل دسترس خواهد بود، به تدریج برای تمامی کاربران فیس بوک در آمریکا عرضه خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed