تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وبلاگ

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 28 مردادماه 1389  

 

کارآفرینی زنان با وبلاگ‌نویسی

 
 

این روزها بسیاری از زنان جهان از طریق وبلاگ نویسی کارآفرینی می کنند و وبلاگشان درآمد زایی دارد. موضوع درآمدزایی وبلاگ یکی از اولویت های مهم زنان وبلاگ نویس شده است.  

 
 

به گزارش جهان‌نیوز، براساس پژوهش های انجام شده 13 درصد از زنانی که با اینترنت کار می کنند از وبلاگ نویسان دائمی هستند و 15 درصد از مادرانی که با اینترنت کار می کنند، وبلاگ نویسند.

این روزها بسیاری از زنان جهان از طریق وبلاگ نویسی کارآفرینی می کنند و وبلاگشان درآمد زایی دارد. موضوع درآمدزایی وبلاگ یکی از اولویت های مهم زنان وبلاگ نویس شده است.

لیزا استون از موسسان بلاگ هر معتقد است که زنان در سراسر جهان علاوه بر استفاده از اینترنت از تکنولوژی های رسانه ای مانند وبلاگ هم استفاده می کنند و بسیاری از این زنان می خواهد از طریق وبلاگ های شان یک کسب و کارراه اندازی کنند.

در کشورهای غربی با برگزاری نشست ها و کنفرانس هایی، کار آفرینی در وبلاگ را به زنان آموزش می دهند و به آنها می آموزند چطور وبلاگ های خود را ارتقا دهند.

در این کنفرانس ها به شرکت کنندگان یاد می دهند که برای ارتقای وبلاگشان کدام محصولات مورد علاقه شان را لینک کنند و برای آن تبلیغ کنند و چطور این موضوعی را در وبلاگ خود ایجاد کنند.

برخی وبلاگ نویسان زن در کارآفرینی مهارت خاصی پیدا کرده اند و توانسته اند چندین اسپانسر هم برای خود پیدا کند.

این درحالیست که چارلین لی پژوهشگر می گوید: «زنان شاغل از وبلاگ شان بیشتر برای از بین بردن احساس ایزوله شدن در زندگی کاری شان استفاده می کنند یا در وبلاگ شان از علاقه های شخصی شان مثل آشپزی، سیاست و... می گویند.»

پارسونز، مدیرعامل یک شرکت برنامه نویسی، درمورد درآمدزایی در وبلاگ می گوید: «در پایان روز باید تصمیم تان را در مورد اینکه چه کسب و کاری را می خواهید دنبال کنید، گرفته باشید. آیا می خواهید از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید یا از محل آگهی ها یا اینکه فقط برای سرگرمی وبلاگ می نویسید. »

وی در ادامه می گوید: «ما در عصر اینترنت کار می کنیم. در عصر اینترنت هر چیزی را می توانید در وب پیدا کنید.»

گفتنی است یکی دیگر از مسائل زنان وبلاگ نویس علاوه بر کارآفرینی در وبلاگ، یافتن راهی برای بیان توامان مسائل شخصی و کاری در وبلاگ شان است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed