تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 28 مردادماه 1389  

 

شماره ویژه «رسانه و اسلام‌هراسی» در فصلنامه رسانه منتشر می‌شود

 
 

فصلنامه رسانه شماره آینده خود را به موضوع «رسانه و اسلام هراسی» اختصاص داده است.  

 
 

فصلنامه رسانه شماره آینده خود را به موضوع «رسانه و اسلام هراسی» اختصاص داده است.

روابط‌ عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اعلام کرد فصلنامه رسانه با اختصاص شماره آینده این نشریه به موضوع «رسانه و اسلام هراسی»، از کلیه استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به این موضوع دعوت می‌کند تا مقاله‌های علمی خود را حول محور های زیر، حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۹به نشانی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و یا ایمیل وب‌سایت‌رسانه Info@rasaneh.org ارسال نمایید.

محورهای پیشنهادی ویژه‌نامه «رسانه و اسلام هراسی» به شرح زیر است:

۱- عوامل و ریشه‌های اسلام هراسی در رسانه‌ها
• نقش رسانه‌های صهیونیستی در اسلام هراسی
• نقش رسانه‌های وهابیت در اسلام هراسی
• اسلام هراسی و دیپلماسی عمومی
• تهاجم فرهنگی غرب و اسلام هراسی

۲- اهداف اسلام هراسی رسانه‌ای
• اسلام هراسی در تقابل با انقلاب اسلامی ایران
• اسلام هراسی در تقابل با اندیشه مهدویت
• اسلام هراسی عامل بازدارنده موج اسلام‌گرایی در جهان
• اسلام هراسی در جهت شیعه هراسی
• اسلام هراسی در جهت ایران هراسی

۳- نقش نهادها و بازیگران رسانه‌ای در اسلام هراسی
• بررسی نقش رسانه‌های معارض انقلاب اسلامی در حوزه اسلام هراسی
• بررسی جایگاه دولت‌های غربی و رسانه‌های آن‌ها در حوزه اسلام هراسی
• جایگاه دولت‌های اسلامی و رسانه‌های آن‌ها در مواجهه با اسلام هراسی

۴- رسانه‌ها در اسلام هراسی
• کارکرد هالیوود در اسلام هراسی
• اسلام هراسی و ارتباطات میان فرهنگی
• شبکه‌های خبری و اسلام هراسی

۵- جنگ نرم و اسلام هراسی
• بررسی افکار عمومی جهانی و انقلاب اسلامی
• بررسی ظرفیت‌های رسانه‌ای ج.ا.ا. در حوزه جنگ نرم و اسلام هراسی
• بررس الگوهای مدیریت رسانه‌ای جنگ نرم دشمن جهت مقابله با اسلام هراسی
• آینده‌پژوهی ابعاد، ابزار و اهداف رسانه‌ای جنگ نرم در اسلام هراسی

نشانی فصلنامه رسانه: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خ پاکستان، کوچه دوم غربی، شماره 11، فصلنامه رسانه، صندوق پستی: 6533/15875

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed