تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 27 مردادماه 1389  

 

تلاش خبرگزاری شینهوا و اپراتور چاینا موبایل برای رقابت با گوگل

 
 

خبرگزاری شینهوا و اپراتور "چاینا موبایل" با هدف رقابت با گوگل یک سرمایه گذاری مشترک را برای ایجاد یک موتور جستجوی جدید چینی انجام دادند.  

 
 

خبرگزاری شینهوا و اپراتور "چاینا موبایل" با هدف رقابت با گوگل یک سرمایه گذاری مشترک را برای ایجاد یک موتور جستجوی جدید چینی انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ماههای اخیر میان بزرگترین موتور جستجوی دنیا و دولت چین مناقشاتی در گرفت. به همین منظور خبرگزاری شینهوا و اپراتور "چاینا موبایل" (اپراتور شماره یک موبایل در چین) قصد دارند تا یک موتور جستجوی جدید را ارائه کنند.

این جستجوگر نه تنها با هدف رقابت با گوگل راه اندازی خواهد شد بلکه یکی دیگر از اهداف آن رقابت با موتور جستجوی چینی "بایدو" است که درحال حاضر 70 درصد از بازار جستجو در این کشور را در اختیار دارد.

این جستجوگر جدید که "موتور جستجوی ارتباطات رسانه های جدید بین المللی" نام دارد به احتمال زیاد زیر نظر دولت چین خواهد بود.

معاون رئیس خبرگزاری شینهوا در خصوص این سرمایه گذاری مشترک توضیح داد: "این سرمایه گذاری بر ایجاد یک موتور جستجوی پیشگام تمرکز خواهد کرد و به طور همزمان اینترنت، اخبار و تبلیغات هم توسعه خواهد داد."

وی تاکید کرد: "موتورهای جستجو که توانایی بالایی برای شکل دهی اطلاعات دارند نقشی بیش از همیشه مهم را در انتشار اخبار و تاثیرگذاری بر روی افکار عمومی بازی می کنند."

درحال حاضر گوگل 2/24 درصد از بازار جستجوی چین و جستجوگر داخلی "بایدو" 70 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، در این کشور 420 میلیون کاربر اینترنت و بیش از 600 میلیون مشترک موبایل وجود دارند. بیش از 500 میلیون کاربر تلفن همراه خدمات خود را از اپراتور "چاینا موبایل" دریافت می کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed