تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 26 مردادماه 1389  

 

هشدار نسبت به کلاهبرداری جدید در فیس‌بوک

 
 

کارشناسان امنیتی درباره کلاهبرداری جدیدی در فیس‌بوک هشدار دادند که کاربران را با پیشنهاد افزودن گزینه Dislike فریب می‌دهد. 

 
 

کارشناسان امنیتی درباره کلاهبرداری جدیدی در فیس‌بوک هشدار دادند که کاربران را با پیشنهاد افزودن گزینه Dislike فریب می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنا بر هشدار کارشناسان امنیتی سوفوس، هدف از این کلاهبرداری راه یافتن یک برنامه مخرب برای دسترسی به اشتراک کاربران این سایت شبکه اجتماعی است.

به گفته گراهام کلولی، مشاور فن‌آوری ارشد سوفوس، کاربران فیس‌بوک پیام ناخواسته‌ای از یکی از دوستان خود در این سایت دریافت می‌کنند که آن‌ها را تشویق می‌کند با کلیک برروی یک لینک، گزینه Dislike را دریافت کنند، در حالی که کلیک برروی این لینک کاربران را به یک صفحه نصب ساختگی هدایت می‌کند.

هنگامی که این برنامه از سوی کاربران برای اجرا اجازه می‌یابد، پنهانی وضعیت فیس بوک آن‌ها را به‌روز می‌کند تا این لینک را که ابتدا کاربر را فریب داده بود، تبلیغ کند و سپس این پیام را به تمامی دوستان و تماس‌های کاربران در فیس بوک منتشر می‌کند.

این کلاهبرداری خاص برای سرقت اطلاعات شخصی طراحی نشده اما به برنامه‌های ناشناس دسترسی به اشتراک کاربر را فراهم می‌کند که ممکن است نتایج ناخوشایندی در پی داشته باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed