تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 24 مردادماه 1389  

 

راه‌اندازی کانال پخش زنده در فیس‌بوک

 
 

شبکه اجتماعی فیس بوک کانال پخش زنده‌ای را با هدف فراهم کردن جزئیات مربوط به رویدادهای به وقوع پیوسته در مقر این شرکت راه‌اندازی کرد.  

 
 

شبکه اجتماعی فیس بوک کانال پخش زنده‌ای را با هدف فراهم کردن جزئیات مربوط به رویدادهای به وقوع پیوسته در مقر این شرکت راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، سرویس جدید که "فیس بوک لایو" نام دارد، در اصل یک کانال PR برای این شرکت است و به گفته نماینده فیس بوک، درواقع گسترش طبیعی وبلاگ این شرکت و راهی برای ارتباط مستقیم‌تر با کاربران است.

فیس بوک از طریق این کانال به پخش مصاحبه با افراد در مقر مرکزی‌اش خواهد پرداخت و محصولات جدید را معرفی می‌کند.

محتوا به‌صورت روزانه در "فیس بوک لایو" موجود خواهد بود و هنگامی که پخش برنامه زنده باشد، کاربران فیس بوک می‌توانند اظهارنظر کرده و میهمان برنامه به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. پس از برنامه نیز کاربران می‌توانند به صفحه این کانال برگشته و برنامه را دوباره مشاهده کنند.

"فیس بوک لایو" می‌تواند در وب سایت‌های دیگر قرار داده شود یا کاربران می‌توانند صفحه این کانال را به‌منظور دسترسی سریع‌تر به این سرویس، به صفحات پروفایل خود اضافه کنند.

کانال فیس بوک قصد ندارد برای رقابت با سرویس‌هایی مانند Ustream یا Livestream وارد کسب و کار محتوا شود که کاربران را قادر می‌سازند کانال‌های پخش زنده خود را ایجاد و به بینندگان نشان دهند و تنها هدف آن تبلیغ فعالیت‌ها و محصولات این شرکت است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed