تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: شنبه، 23 مردادماه 1389  

 

لباسی برای به‌روز کردن شبکه‌های اجتماعی

 
 

از آنجایی که ابزارهای دیجیتالی به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده و بیش از پیش از حجم و اندازه‌ آن‌ها کاسته می‌شود، لباس‌ها نیز این روزها می‌توانند به عنوان یک ابزار دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرند.  

 
 

از آنجایی که ابزارهای دیجیتالی به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده و بیش از پیش از حجم و اندازه‌ آن‌ها کاسته می‌شود، لباس‌ها نیز این روزها می‌توانند به عنوان یک ابزار دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش فارس به نقل از گیزمودو، لباس جدیدی که به تازگی با نام W-41 ساخته شده به طور کامل با دیگر لباس‌ها تفاوت دارد و می‌تواند به‌صورت بی‌سیم، ارتباط فرد را با سایت‌های اینترنتی مثل MySpace، وبلاگ‌ها و یا دیگر شبکه‌های اجتماعی برقرار کند.

این لباس قادر است پس از دریافت تصاویر، ارتباط خود را با سایت‌های اینترنتی یاد شده برقرار کرده و عکس‌ها را به صورت بی‌سیم روی این سایت‌ها منتشر کند.

روی هر کدام از این لباس‌ها آرم به‌خصوصی هک شده است که مدل‌های دیگر W-41 آن را ندارد.

زمانی که فرد قصد خرید این لباس را دارد، فروشنده اطلاعات شخصی کاربر را به تراشه هوشمندی که در این آرم جاسازی شده وارد می‌کند و به این صورت، هر فرد با این لباس در دنیای اینترنتی هویت پیدا می‌کند.

لباس دیجیتالی W-41 در دو مدل 49 و 56 دلاری ساخته شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed