تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات ارتباطی

تاریخ ارسال: شنبه، 23 مردادماه 1389  

 

کاهش اعتماد آمریکایی‌ها به رسانه‌های خبری

 
 

یک نظرسنجی جدید نشان داد که کم‌تر از یک‌چهارم آمریکایی‌ها به رسانه‌های خبری بی‌نهایت یا بسیار زیاد اعتماد دارند.  

 
 

یک نظرسنجی جدید نشان داد که کم‌تر از یک‌چهارم آمریکایی‌ها به رسانه‌های خبری بی‌نهایت یا بسیار زیاد اعتماد دارند.

به گزارش ایسنا، این نگاه از سال 2003 تا 2007 که بیش از 10 درصد کاهش داشته، چندان تغییری نکرده است اما نکته جالب توجه در این است که صنعت آشفته روزنامه بیش‌ترین اعتماد را از سوی افراد جوان کسب کرده است.

بر اساس یافته‌های نظرسنجی موسسه گالوپ، 25 درصد از آمریکایی بی‌نهایت یا بسیار زیاد به روزنامه‌ها و 22 درصد به اخبار تلویزیون اعتماد دارند که مطابق با تنزل مداوم محبوبیت آن‌ها در دو دهه گذشته بوده است.

49 درصد از افراد 18 تا 29 ساله نسبت به روزنامه‌ها ابراز اعتماد کردند، در حالی که همین گروه اغلب عامل تنزل نرخ اشتراک روزنامه‌های آمریکایی به شمار می‌روند.

بر اساس گزارش گالوپ، جوانان بیش‌تر تمایل دارند در کل به موسسات اعتماد داشته باشند و رسانه‌های آنلاین با وجود محبوبیت رشد اغلب به رسانه‌های سنتی مرتبط می‌شوند.

لیبرال‌ها با 35 درصد قابل اعتمادترین روزنامه‌های آمریکایی شناخته شدند، در حالی که روزنامه‌های محافظه‌کار در میزان اعتماد مردم تنها 18 درصد سهم به دست آوردند.

رسانه‌ها جزء موسسات ملی بودند که آمریکایی‌ها حداقل اعتماد را نسبت به آن‌ها ابراز کردند، اگرچه کنگره، شرکت‌های بزرگ و فراهم‌کنندگان پوشش خدمات درمانی بدتر ظاهر شدند.

هزار و 20 فرد بزرگ‌سال در نظرسنجی گالوپ که در آمریکا انجام گرفت، شرکت داشتند و درصد خطای این بررسی چهار درصد اعلام شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed