تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: یکشنبه، 17 مردادماه 1389  

 

تفاوت‌های استفاده از فن‌آوری در نقاط مختلف جهان

 
 

طبق یافته‌های یک بررسی، مردم در چین روزانه نصف آمریکایی‌ها به تماشای تلویزیون می‌نشینند اما بیش‌تر امکان دارد ویدیو را در رایانه یا تلفن همراهشان تماشا کنند.  

 
 

طبق یافته‌های یک بررسی، مردم در چین روزانه نصف آمریکایی‌ها به تماشای تلویزیون می‌نشینند اما بیش‌تر امکان دارد ویدیو را در رایانه یا تلفن همراهشان تماشا کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس یافته‌های بررسی نیلسن از عادت‌های فن‌آوری مردم جهان که با نظرسنجی از 27 هزار مصرف‌کننده آنلاین در 55 کشور انجام گرفته، تماشای ویدیو برروی تلفن همراه در کشورهای آسیا و اقیانوسیه بسیار متداول‌تر از آمریکا یا اروپا است.

در حالیکه آمریکایی‌ها در ماه مارس بیش از پنج ساعت در روز تلویزیون تماشا کردند، این زمان برای شهروندان چینی معمولی در روز دو ساعت و 36 دقیقه بود.

طبق این گزارش که به چگونگی استفاده از فن‌آوری در بخش‌های مختلف جهان اشاره دارد، درصد بالاتری از آمریکایی‌ها نسبت به چینی‌ها شمار زیادی کانال تلویزیون کابلی در خانه دارند. در حالی که تایلند با دو ساعت و 11 دقیقه کم‌ترین میزان تماشای تلویزیون را دارد.

هم‌چنین مردم در چین و هنگ‌کنگ بیش‌تر مایلند ویدیو را در رایانه‌های محل کار مشاهده کنند در حالی که شهروندان آمریکایی 40 درصد کم‌تر از همتایانشان در جهان در محل کار ویدیو تماشا می‌کنند.

بنا بر این بررسی، مردم عربستان سعودی و پاکستانی‌ها ممکن است دست کم دو برابر بیش‌تر از دیگران در جهان، رایانه لوحی یا قصد خرید آن را داشته باشند، در حالی که در آمریکا که خانه اپل و آی پد است، مردم تقریبا 20 درصد کم‌تر به این دستگاه علاقه دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed