تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 17 مردادماه 1389  

 

پیگیری استراتژی «اجتماعی» گوگل با خرید جدید

 
 

گوگل با دنبال کردن فرصت‌های شبکه اجتماعی، شرکت سرگرمی آنلاین "اسلاید" را خریداری کرد. 

 
 

گوگل با دنبال کردن فرصت‌های شبکه اجتماعی، شرکت سرگرمی آنلاین "اسلاید" را خریداری کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش تک کرانچ، گوگل این شرکت را به مبلغ 182 میلیون دلار خریداری کرده اما نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه، ارزش این قرارداد را 228 میلیون دلار ذکر کرده است.

شرکت "اسلاید" برنامه‌های اجتماع مجازی مورد استفاده در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس طراحی می‌کند که شامل سوپرپاک پتس، تاپ فیش و سوپرپاکس است.

هدف از فعالیت‌های "اسلاید" ساخت اجتماع‌های مجازی عنوان شده که امکان ساخت و توزیع اقلام مجازی را فراهم می‌کنند. پیش‌بینی شده بازار کالاهای مجازی در سال جاری در آمریکا به 1.6 میلیارد دلار برسد.

گوگل و اسلاید درباره این قرارداد اظهارنظر نکرده‌اند. گزارش‌های متعدد حاکیست که گوگل به تازگی در زینگا که شرکت سازنده بازی محبوب فارمویل در فیس بوک است نیز سرمایه‌گذاری کرده است. گزارش‌های دیگر هم به مذاکره گوگل با شرکت‌های بازی دیگر اشاره داشته‌اند.

حرکت گوگل به سوی بازی‌های اجتماعی نمایانگر جدیدترین تلاش این شرکت برای کسب کاربران بیش‌تر و درآمد تبلیغاتی بالاتر است که به‌طور فزاینده در شبکه‌های اجتماعی جریان دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed