تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: سه شنبه، 12 مردادماه 1389  

 

مجله‌ی نیوزویک فروخته شد

 
 

شرکت واشنگتن پست برای فروش مجله ضررده نیوزویک به سیدنی هارمن، میلیاردر کالیفرنیایی، موافقت کرد.  

 
 

شرکت واشنگتن پست برای فروش مجله ضررده نیوزویک به سیدنی هارمن، میلیاردر کالیفرنیایی، موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، هارمن قول داده که اکثر 325 نفر کارمند نیوزویک را حفظ کند، اگرچه تصور می‌شود جون میچمن، دبیر این نشریه که ظاهرا از سمت خود کناره‌گیری کرده، شامل آن‌ها نشود.

هارمن ثروت خود را از طریق "هارمن اینترنشنال اینداستریز" به دست آورده که محصولات صوتی پیشرفته و دستگاه‌های دیگر را می‌سازد.

دونالد گراهام، مدیر اجرایی شرکت واشنگتن پست اظهار کرد که در جست‌وجو برای یافتن خریداری برای نیوزویک این شرکت به دنبال کسی بود که اهمیت زیادی برای کیفیت ژورنالیسم قائل شود و این شخص را در وجود سیدنی هارمن یافت.

گراهام در ماه می اعلام کرده بود که واشنگتن پست تصمیم گرفته نیوزویک را که در سال 1933 آغاز به فعالیت کرد و در سال 1961 توسط واشنگتن پست خریداری شد، به فروش برساند.

نیوزویک نیز مانند سایر مجلات آمریکایی گرفتار افت شدید درآمد تبلیغات چاپی، کاهش مداوم تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار رایگان آنلاین شده است.

بخش نشر مجله واشنگتن پست که شامل نیوزویک، اسلیت و عناوین دیگر است، سال گذشته 29.3 میلیون دلار ضرر عملیاتی داشت و درآمد تبلیغاتی در نیوزویک 37 درصد کاهش یافت. تصمیم برای فروش نیوزویک به‌دنبال مجموعه اقدامات انجام گرفته برای کاهش هزینه‌ها در واشنگتن پست اتخاذ شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed