تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مسائل صنفی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 11 مردادماه 1389  

 

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان راه‌اندازی «خانه روزنامه‌نگاران جوان» را پیگیری می‌کند

 
 

دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از درخواست صدور مجوز هفته‌نامه‌ «ارم» با صاحب امتیازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و مدیر مسئولی دبیر ‌کل آن از طریق هیئت نظارت بر مطبوعات خبر داد. 

 
 

دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان از درخواست صدور مجوز هفته‌نامه‌ «ارم» با صاحب امتیازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و مدیر مسئولی دبیر ‌کل آن از طریق هیئت نظارت بر مطبوعات خبر داد.

به گزارش فارس، حسن اختری امروز در مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و در ارائه گزارش سالانه این انجمن اظهار داشت: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان که با تلاش جمعی از نیروهای ارزشی متعهد از اصحاب رسانه‌ها و با طی مراحل قانونی و اخذ مجوز کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور پا به عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای صنفی و سیاسی نهاد، بیش از یک دهه در زمینه مسائل اطلاع‌رسانی فرهنگی، سیاسی ، اجتماعی و ... کوشیده است.

وی ادامه داد: این تشکل با انتخاب 6 دوره اعضای هیئت مدیره توسط مجمع عمومی به عنوان عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری توانسته موجودیت خود را به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد مستقل در جمع تشکل‌های اصول‌گرا تثبیت کند؛ هر یک از اعضای هیئت مدیره در ادوار گذشته در جهت تأمین اعتماد و پیگیری مطالبات اعضای مجمع عمومی در حد وسع خود تلاش کرده‌اند.

اختری خاطرنشان کرد: در این میان هیئت مدیره دوره ششم که بنده افتخار خدمتگزاری دبیر کلی این هیئت مدیره را برعهده داشته‌ام، تلاش وافری شده تا فعالیتی متفاوت از گذشته ارائه شود، بدون آنکه بخواهد عملکرد دیگر عزیزان را زیر سؤال ببرد، کما اینکه یکی از فعالیت‌های شاخص این دوره استفاده از تجارب گران‌سنگ مسیر طی شده در قالب شورای راهبردی (مشورتی) انجمن بوده است.

دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان تصریح کرد: هیئت مدیره این انجمن در تلاش است تا با نگاهی آسیب‌شناسانه و کارشناسانه طی برنامه‌ریزی‌های اساسی نواقص موجود را رفع و در جهت تعالی آن گام‌هایی برای ارتقای سطح جایگاه انجمن و مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کلان کشور بردارد.

اختری در تشریح بخشی از فعالیت‌های انجام شده در طی یک سال گذشته به فعال و به‌روز کردن دفتر و سیستم اداری انجمن به نحوی که در تمام ایام هفته پاسخگوی اعضا باشد اشاره کرد و گفت: ایجاد کمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی، حقوقی و امور مجلس و معرفی رابط پارلمانی به مجلس شورای اسلامی، ایجاد انسجام بین اعضای هیئت مدیره و برگزاری جلسات هیئت مدیره به تعداد 24 جلسه از جمله این اقدامات بوده است.

وی اصلاح حساب‌های مالی انجمن در جهت شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی را از دیگر اقدامات انجمن دانست و اظهار داشت: ارتقای سطح سایت انجمن از وب‌سایت به پایگاه اطلاع‌رسانی، تشکیل شورای راهبردی انجمن با حضور دبیران کل سابق و جمعی از اعضای هیئت موسس و کارشناسان خبره و برگزاری 8 جلسه کاری، تدوین و انتشار اساسنامه و آیین‌نامه داخلی انجمن و تدوین و انتشار گزارش‌های کمیته سیاسی در خصوص محدودیت‌های رسانه‌ای در سایر کشورها نیز از دیگر اقدامات شایان ذکر است.

دبیر کل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به فعالیت‌های رفاهی برای اعضا در حد مقدورات در قالب‌های وام، آرم طرح ترافیک، بن کتاب، کارت هدیه اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش ماهانه فیلم برای اعضا و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده، برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی رسانه‌ها در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت و حضور فعال انجمن در برگزاری نشست‌ها و همایش‌های برگزار شده از جمله فصل عبرت‌ها و بصیرت‌ها، نقش رسانه‌ها در عملیات روانی و ایجاد شبکه اطلاع‌رسانی پیامک (SMS ) و ارسال بیش از 30 هزار پیام نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی به حضور فعال در نمایشگاه کتاب، داوری و معرفی برترین‌های بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر از نگاه انجمن، صدور و انتشار بیانیه، اطلاعیه و اعلام مواضع انجمن در مناسبت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مذهبی نیز اشاره کرد و در خصوص اهم فعالیت‌های در دست اقدام گفت: پیگیری تملک ساختمان انجمن با درخواست تأمین بودجه خرید از طریق ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درخواست صدور مجوز هفته‌نامه‌ «ارم» با صاحب امتیازی انجمن و مدیر مسئولی دبیر کل از طریق هیئت نظارت بر مطبوعات از جمله این اقدامات است.

اختری افزود: پیگیری ایجاد خانه روزنامه‌نگاران جوان (خرج)‌ از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور، پیگیری ایجاد مراکز آموزش‌های تخصصی خبرنگاری، پیگیری برگزاری دوره‌های پودمانی روزنامه‌نگاری و ایجاد دانشکده روزنامه‌نگاری اسلامی از طریق دانشگاه علمی ـ کاربردی، پیگیری ایجاد کتابخانه تخصصی روزنامه‌نگاری در انجمن از طریق کتابخانه ملی ایران و پیگیری معرفی نویسندگان برتر در تبیین ابعاد فتنه 88 از دیگر کار‌های در دست پیگیری است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed