تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 10 مردادماه 1389  

 

افزایش خریدهای الکترونیک در شبکه‌های اجتماعی

 
 

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که شبکه های اجتماعی و سایت های شبکه ای اینترنتی تاثیر مثبتی بر روی خریدهای الکترونیک دارند. 

 
 

نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد که شبکه های اجتماعی و سایت های شبکه ای اینترنتی تاثیر مثبتی بر روی خریدهای الکترونیک دارند.

به گزارش فارس به نقل از آی تی ورلد، این سایت ها به عنوان ابزار کمکی خرید برای فروشندگان و خریداران عمل می کنند و در نحوه تصمیم گیری کاربران تاثیر گذارند.

بر اساس تحقیقات موسسه گارتنر فروشندگان با بررسی حال و هوای سایت های شبکه ای در مورد محصولات تولیدی آنها می توانند در مورد نحوه طراحی و توزیع آنها تصمیمات جدیدی بگیرند.

از سوی دیگر تعداد کاربرانی که بر اساس توصیه ها و نظرات دوستان و دیگر کاربران شبکه های اجتماعی و پلاتفورم های تلفن همراه در مورد خرید یک کالا یا جنس خاص تصمیم گیری می کنند هم روز به روز در حال افزایش است.

در این میان طراحی برنامه های سازگار با تلفن همراه، ارسال پیامک و محتوای ویدیویی در مورد هر محصول در جلب نظر مساعد کاربران بسیار موثر است.

همچنین 30 درصد از افرادی که پاسخگوی سوالات گارتنر بوده اند بر نقش مثبت سایت های شبکه ای بر میزان خرید تاکید کرده اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed