تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: میکروبلاگ

تاریخ ارسال: یکشنبه، 10 مردادماه 1389  

 

نرم‌افزاری برای شناسایی زمان خواب کاربران توییتر

 
 

توییتر را می‌توان به جرات یکی از شگفتی‌های وب 2 به‌شمار آورد. تاکنون ابزار بسیاری برای این سرویس میکروبلاگینگ ایجاد شده است که با اندکی جست‌و‌جو در اینترنت، انبوهی از آنها قابل مشاهده و استفاده است. 

 
 

ایتنا - توییتر را می‌توان به جرات یکی از شگفتی‌های وب 2 به‌شمار آورد. تاکنون ابزار بسیاری برای این سرویس میکروبلاگینگ ایجاد شده است که با اندکی جست‌و‌جو در اینترنت، انبوهی از آنها قابل مشاهده و استفاده است.

اخیراً نرم‌افزار جالبی طراحی و ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توان زمانی را که کاربران توییتر در خواب به سر می‌برند، شناسایی کرد.

به گزارش ایتنا این برنامه از سایت http://www.sleepingtime.org در دسترس قرار دارد، و با استفاده از آن می‌توان زمان تقریبی خوابیدن هر کاربری را که در توییتر حساب دارد، تشخیص داد.

این نرم‌افزار بر اساس تجزیه و تحلیل زمان ارسال توییت‌های کاربر، عمل می‌کند.

تفاوتی ندارد که دوستان توییتری افراد، چهره‌های مشهور و به اصطلاح ستاره باشند یا کاربران عادی. در هر دو صورت این برنامه جالب کار خود را انجام می‌دهد.

هرچند نرم‌افزار مزبور را نمی‌توان در حد و اندازه سرویس‌های خودکار توییتی از قبیل TwitterFeed دانست ولی به هر حال استفاده از آن هم خالی از لطف نیست.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که سرویس مزبور می‌تواند به ابزاری برای شیطنت دزدها تبدیل شود.

مسلماً دزدی که بداند صاحب‌خانه چه وقت خواب است و چه وقت بیدار، بهتر می‌تواند برنامه‌ریزی کند!

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed