تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: یکشنبه، 10 مردادماه 1389  

 

اینترنت‌گردی به کاهش وزن کمک می‌کند

 
 

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که افرادی که زمان زیادی را در پشت کامپیوتر خود صرف اینترنت گردی می‌کنند تحرک بدنی کم‌تری دارند و بیش‌تر غذا می‌خورند و به همین دلیل بیش‌تر در معرض خطر چاقی قرار دارند. 

 
 

خبرآنلاین - بسیاری از ما تصور می‌کنیم که افرادی که زمان زیادی را در پشت کامپیوتر خود صرف اینترنت گردی می‌کنند تحرک بدنی کم‌تری دارند و بیش‌تر غذا می‌خورند و به همین دلیل بیش‌تر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

اما آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که اینترنت می‌تواند به شما در کاهش وزن هم کمک کند.

در این تحقیقات که به مدت 2.5 سال انجام شده است مشخص شد افرادی که مدت طولانی‌تری در یک وب‌سایت حضور داشته باشند با احتمال بیش‌تری به کاهش وزن خود کمک می‌کنند.

این سایت که توسط مرکز تحقیقات سلامت Kaiser راه‌اندازی شده است به افرادی که به آن مراجعه می‌کنند کمک می‌کند تا وزن خود را کاهش دهند.

در این سایت از کاربران خواسته می‌شود هفته‌ای یک بار به این سایت وارد شده و وزن و میزان ساعاتی که ورزش کرده و تحرک بدنی داشته‌اند را وارد کنند. اگر این افراد این کار را به طور مرتب انجام ندهند ابتدا از طریق ایمیل با آن‌ها تماس می‌شود و اگر باز هم آن‌ها توجه نمی‌کردند یک سیستم به طور خودکار با خانه این افراد تماس تلفنی برقرار می‌کند. هم‌چنین زمانی که این افراد در این سایت آنلاین هستند می‌توانند با دیگران چت کرده و در مورد روش‌های کاهش وزن و دیگر موارد مرتبط با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

یکی از محققانی که در مورد میزان تاثیر این گونه سایت‌ها مطالعاتی انجام داده است در این باره گفت: اگرچه استفاده از این روش به تاثیر ارتباط رو در رو نیست اما به نوبه خود تاثیرگذار است.

برای مثال از میان هزار و 600 نفر از افراد چاقی که در این سایت ثبت نام کرده بودند، 350 نفر به اندازه کافی وزن خود را کاهش دهند. در مدت 2.5 سال از راه‌اندازی این سایت، افرادی که بیش‌تر از همه در این سایت وارد شده و به طور مرتب اطلاعات خود را وارد کرده‌اند بهتر توانسته‌اند وزن خود را کاهش دهند.

یکی از افرادی که از این روش استفاده کرده است در این باره گفت: این روش بسیار برای من موثر بود و به من در کاهش وزن انگیزه می‌داد. مشاهده روند نزولی کاهش وزن باعث شد که من احساس بهتری در مورد خودم پیدا کنم و بیش‌تر برای کاهش وزن تلاش کنم.
البته سایت‌های دیگری نیز هستند که افراد می‌توانند در آن‌ها عضو شده و پولی را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند. اگر آن‌ها در کاهش وزن خود موفقیت کسب می‌کردند پاداش دریافت می‌کردند و اگر کاهش وزن آن‌ها با روند خوبی همراه نباشد و یا برعکس آن‌ها وزن خود را اضافه می‌کردند جریمه می‌شدند.

بسیاری از افرادی که در این سایت‌ها عضویت داشتند توانستند وزن خود را به میزان سالم برسانند و یا حداقل چند کیلو از آن را کم کنند.

تایم ، 29 جولای

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed