تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: بازی‌ رایانه‌ای

تاریخ ارسال: یکشنبه، 10 مردادماه 1389  

 

در چین برای بازی آنلاین هم ارائه نام واقعی الزامی شد

 
 

کاربران اینترنت چینی در بخش از طرح ملی برای حفاظت از خردسالان و بهبود مدیریت صنعت بازی مجازی باید برای انجام بازی آنلاین با نام واقعی ثبت‌نام کنند. 

 
 

کاربران اینترنت چینی در بخش از طرح ملی برای حفاظت از خردسالان و بهبود مدیریت صنعت بازی مجازی باید برای انجام بازی آنلاین با نام واقعی ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا، وزارت فرهنگ چین این قوانین را در ماه ژوئن گذشته اعلام کرده بود.

این قوانین که از اول ماه اوت به اجرا درمی‌آید، شامل کاربران بازی‌های آنلاین چند نفره و بازی‌های شبکه‌های اجتماعی می‌شود. هم‌چنین طبق این قوانین، ارایه مبادلات پولی مجازی به خردسالان از سوی فراهم‌کنندگان بازی‌های آنلاین، به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده، ممنوع می‌شود.

اداره‌کنندگان خدمات بازی آنلاین در چین از جمله شاندا و تنسنت گیمز، سیستم ثبت‌نام کاربران را از چند ماه قبل به‌کار گرفته اند و بر اساس گزارش خبرگزاری شینهوا، این اقدام تاثیری در کسب و کار آن‌ها نداشته است.

گفتنی است درآمد بازار بازی اینترنتی چین در سال 2009 به 27.1 میلیارد یوان - 3.97 میلیارد دلار- رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed