تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: جمعه، 8 مردادماه 1389  

 

بسته حمایتی از خبرنگاران در روز خبرنگار اعلام می‌شود

 
 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روز 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار بسته حمایتی ارشاد و دولت از خبرنگاران تشریح و اعلام خواهد شد. 

 
 

خبرگزاری فارس - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روز 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار بسته حمایتی ارشاد و دولت از خبرنگاران تشریح و اعلام خواهد شد.

سیدمحمد حسینی اظهار داشت: این بسته شامل بخش‌های مختلف حمایتی از قشر زحمتکش خبرنگاران است که در روز خبرنگار و در آیین تجلیل که با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، به عنوان هدیه به خبرنگاران اعلام و معرفی خواهد شد.

وی بدون توضیح بیشتر در مورد این بسته حمایتی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد مصوبه دولت به دستگاه‌های اجرایی در واگذاری آگهی‌های دولتی به روزنامه ایران گفت: این مصوبه اصلاح شده و روال به حال سابق برگشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ما مصوبه اصلاح ‌شده را نیز به تمام استان‌ها ابلاغ کردیم تا در زمینه صدور و واگذاری آگهی‌ها به دیگر روزنامه‌ها مشکل و موانع پیش رو برطرف شود.

حسینی در پاسخ به سؤالی در مورد صدور مجوز به کتاب‌ها در فاصله زمانی کوتاه‌تر گفت: پروسه صدور مجوز برای انتشار کتاب‌ها از حالت کندی برخوردار بود که ما به معاون فرهنگی خود تاکید کردیم که در این زمینه با قاطعیت و سرعت بیشتری وارد کار شود.

وی افزود: ما به سرعت برخی از کتاب‌هایی که اشکال محتوایی و فنی نداشتند را با برخی اصلاحات رفع توقیف کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این قشر به دلیل این که قشر فرهیخته و آگاه جامعه هستند، نباید بیشتر درگیر پیچ و خم‌های اداری شوند و ما پروسه زمانی طی شده اداری را در دولت دهم به سرعت کاهش دادیم.

وی افزود: همچنان انتظار داریم با رفع بسیاری از نواقص، پروسه زمانی صدور مجوز برای انتشار کتاب با رعایت موازین و مقررات به کمترین زمان برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد جلوگیری از اکران برخی از فیلم‌ها در برخی از استان‌ها گفت: ما در بسیاری از موارد اکران فیلم‌ها را به شورای فرهنگ عمومی استان‌ها واگذار کردیم، به طوری که با توجه به شرایط منطقه‌ای و استانی خود می‌توانند مجوز اکران یک فیلم را صادر یا آن را توقیف کنند.

حسینی اظهار داشت: در همه جا و در همه استان‌ها سیاست بر این مبناست که با توجه به شرایط هر منطقه در اکران فیلم محدودیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود، به طوری که در شمال تهران اکران فیلم با موضوعاتی نظیر دختران فراری مجوز اکران پیدا کند و ممکن است در جنوب تهران این امر امکان‌پذیر نباشد.

وی اظهار داشت: حتی اجازه تولید فیلم‌هایی که تنها برای کسب نشان‌های بین‌المللی یا خارج از کشور تولید می‌شود را محدود کرده‌ایم تا عده‌ای فرصت‌طلب از این موقعیت به نفع خود استفاده نکنند.

وزیر ارشاد گفت: امیدواریم فیلمسازان ما در تولید فیلم‌های خود به ارائه تصویری دقیق از وضعیت کشورمان توجه کنند و تنها به نقاط ضعف و برخی از تصاویر ناهنجار تاکید نداشته باشند.

وی اظهار داشت: قبل از این که برای تولید برخی از فیلم‌های نامناسب میلیون‌ها تومان از پول بیت‌المال هزینه شود، در صدور مجوزها با یک تدبیر درست عمل می‌کنیم تا بعد از تولید مجبور به توقیف فیلم یا جلوگیری از اکران آن نباشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به تمام کارگردان‌های سینما در یک نشست صمیمی اعلام کردیم که با تعیین سوژه‌های خوب، مناسب و فاخر اقدام به تولید کنند تا پول صرف شده بیت‌المال برای آن فیلم‌ها نیز جنبه هدر رفت نداشته باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed