تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 8 مردادماه 1389  

 

گوگل برای فیس‌بوک رقیب می‌سازد

 
 

گوگل در حال مذاکره با سازندگان بازی‌های آنلاین محبوب متعدد برای ساخت سرویس شبکه اجتماعی است که بتواند با فیس بوک رقابت کند.  

 
 

گوگل در حال مذاکره با سازندگان بازی‌های آنلاین محبوب متعدد برای ساخت سرویس شبکه اجتماعی است که بتواند با فیس بوک رقابت کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، گوگل با سازندگان بزرگ مذاکراتی داشته تا بازی‌های آن‌ها را در سرویس جدیدی که می‌سازد، عرضه کند.

این سازندگان شامل Playdom، پلی فیش الکترونیک آرتس و شرکت زینگا گیم نت ورک است که گوگل به تازگی در آن سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، مشخص نیست گوگل چه زمانی سرویس بازی جدید را عرضه می‌کند و این طرح‌ها هنوز نهایی نشده‌اند اما افراد آگاه از این موضوع اظهار کرده‌اند، بازی‌ها بخشی از ابتکار شبکه اجتماعی گسترده‌تری خواهند بود که از سوی این غول اینترنتی در دست ساخت است.

اریک اشمیت، مدیر اجرایی گوگل در مصاحبه اخیر خود از تایید ساخت یک سرویس شبکه اجتماعی دربرگیرنده بازی‌های اجتماعی امتناع کرد.

حرکت گوگل به سوی بازی‌های اجتماعی نمایانگر جدیدترین تلاش این شرکت برای کسب کاربران بیش‌تر و درآمد تبلیغاتی بالاتر است که به طور فزاینده در شبکه‌های اجتماعی جریان دارند.

رشد فیس بوک و تهدید بالقوه آن برای گوگل یکی از جذاب‌ترین موضوعات مورد بحث از سوی مدیران فن‌آوری و سرمایه‌گذاران است. بسیاری از کاربران اکنون برای یافتن محتوا و محصولات جدید که بتوانند خریداری کنند، به دوستانشان در فیس بوک متکی هستند و بیش‌تر محتوای تولید شده توسط این کاربران خارج از دید موتور جست‌وجوی گوگل می‌ماند.

بازی‌های اجتماعی کم‌تر از بازی‌های اجرا شده در کنسول‌هایی مانند ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 پیچیده هستند و اشخاصی که آن‌ها را بازی می‌کنند با دوستانشان در شبکه اجتماعی خود به تعامل می‌پردازند. طراحان این بازی‌ها نیز از طریق تبلیغات به نمایش درآمده در کنار آن‌ها و عرضه آیتم‌های مجازی به کاربران این بازی‌ها به عنوان مثال برای کمک به مدیریت مزرعه مجازی‌شان، پول کسب می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed