خبرآنلاین - کتاب «الگوی هنجاری رسانه ملی از دیدگاه رهبران جمهوری اسلامی» در تلاش است، بر مبنای مؤلفههای اصلی نظریههای هنجاری رسانهها الگوی هنجاری این رسانه را براساس دیدگاههای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب ارایه دهد.
کتاب «الگوی هنجاری رسانه ملی از دیدگاه رهبران جمهوری اسلامی» با حمایت اداره کل پژوهش و آموزش سیما با هدف کاربست شاخصههای دین، اخلاق، امید و آگاهی و تجلی رسانهای آن در جامعه و نهاد خانواده توسط دانشگاه امام صادق (ع) چاپ و منتشر شد.
در این اثر که توسط علیاصغر ترکاشوند از پژوهشگران ادارهکل پژوهش و آموزش سیما و با همکاری ناصر باهنر تألیف شده تلاش شده است، براساس مؤلفههای اصلی نظریههای هنجاری رسانهها و در طراز نظریهپردازی ششگانه اقتدارگرا، لیبرالی، مسئولیت اجتماعی و کمونیسم روسی، توسعهبخش و مشارکت دموکراتیک، الگوی هنجاری رسانه ملی براساس دیدگاههای امام خمینی (ره) و حضرت آیتالله خامنهای ارایه شود.