تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 23 تیرماه 1389  

 

شمار کاربران موبایل فیس‌بوک از ۱۵۰ میلیون نفر گذشت

 
 

فیس بوک که برروی تلفن‌های همراه به‌عنوان یک پلتفرم کلیدی حساب می‌کند، حدود 150 میلیون کاربر موبایل دارد که نسبت به صد میلیون نفر در ماه آوریل، افزایش یافته‌اند. 

 
 

فیس بوک که برروی تلفن‌های همراه به‌عنوان یک پلتفرم کلیدی حساب می‌کند، حدود 150 میلیون کاربر موبایل دارد که نسبت به صد میلیون نفر در ماه آوریل، افزایش یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، اریک تی سنگ، مدیر محصولات موبایل فیس بوک با بیان این مطلب در کنفرانس "موبایل بیت 2010 " اعلام کرد که موبایل به سرعت به اهرم رشد این شبکه اجتماعی تبدیل می‌شود.

مارک زوکربرگ، مدیر اجرایی فیس بوک در کنفرانس طراحان F8 در اوایل ماه آوریل، شمار کاربران موبایل این شبکه اجتماعی را صد میلیون نفر اعلام کرده بود؛ فیس بوک روی هم‌رفته حدود 500 میلیون کاربر دارد.

به گفته تی سنگ، طی شش ماه آینده پلتفرم‌های موبایل فیس بوک از رابط کاربری مبتنی بر مرورگر رایانه این سایت پیشی می‌گیرند و این شرکت به‌زودی رابط‌های کاربری برنامه‌نویسی را برای برنامه‌های آندروید و آیفون خود عرضه می‌کند.

بر اساس این گزارش، تلفن‌های همراه شاید حتی از تلفن‌های هوشمند مورد استفاده در کشورهای توسعه‌یافته نیز مهم‌تر به شمار بیایند زیرا در بسیاری از کشورهای فقیرتر، دستگاه‌های موبایل اصلی‌ترین ابزار دسترسی به اینترنت برای بیش‌تر مصرف کنندگان محسوب می‌شوند و فیس بوک نیز به دنبال ایجاد راه‌هایی برای آن‌ها به‌منظور عضو شدن و استفاده از این شبکه اجتماعی بدون نیاز به داشتن یک رایانه شخصی است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed